• De stelling van vandaag luidt:
    Er moet een stakingsverbod komen voor noodhulpdiensten

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens. Noodhulp heeft niet voor niks het deel nood in het woord.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Eens, daar is geen eens uitleg voor nodig.


    Your make-up is terrible

    Ja eens. Stel je voor dat iemand bijvoorbeeld een hartaanval krijgt en het te laat is om hem naar het ziekenhuis te brengen gaan ze hem gewoon laten sterven omdat ze te druk bezig zijn met staken? Sowieso vind ik dat je het werk doet niet om het geld, maar meer om de mensen. De levens die je redt. Eer dus.

    Iedereen heeft recht om te staken in Nederland. Natuurlijk mag de politie, ambulance en brandweer dat ook. Waarom zou jij als kantoormedewerker wel mogen staken omdat je minder geld krijgt, ontslagen vallen of lonen omlaag gaan? En natuurlijk doe je het om levens te redden, maar dat wil nog niet zeggen dat je ontslagen en loonsverlagingen/bevriezingen maar moet pikken.

    Ik ben het dus duidelijk oneens met deze stelling, staken is een grondrecht en een grote verworvenheid in Nederland.

    Eens/Oneens. Ze dat recht afnemen is ergens een vorm van discriminatie. Maar áls ze staken brengt dat levens in gevaar...


    Militat omnis amans

    Eens, zij hebben voor die baan gekozen dus ze weten dat het bijna onmogelijk is om te staken. Willen ze dat toch? Tja, dan hebben ze maar pech.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Die is er ook.


    Life is hard and then we die

    Absoluut eens. Nood gaat voor zulke dingen. Zij hebben hiervoor zelf gekozen wetend dat 't, inderdaad, onmogelijk is.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eens natuurlijk


    You are beautiful, you are love.

    MamaHert schreef:
    Eens. Noodhulp heeft niet voor niks het deel nood in het woord.

    maar het is ook zo dat ze niet voor niets staken... er moet dus wel IETS gebeuren


    you were born original don't die as a copy

    Assassin schreef:
    Eens, daar is geen eens uitleg voor nodig.


    LiveTodayLookForwardToTomorrowAndDon'tForgetToSmile

    Eens. Hoewel hun stakingen wel snel effectvol zijn (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    PUKKELxDING schreef:
    Die is er ook.

    Ja dat dacht ik ook? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Volgens mij is dat er al. Not sure tho.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mee eens.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO