• Ik zal gewoon meteen het verhaal vertellen x'D.


    Ik ben dus net twee weken naar Barcelona geweest, en gisteren zijn we terug naar huis vertrokken, en vandaag zijn we hier aangekomen. maar nu iets van onderweg.
    Ik was heel even naar de koptelefoon van m'n zus aan het luisteren, maar ik moest hem meteen teruggeven. Dus ik dacht, ik zal nog snel even "Black" van TokioHotel beluisteren. Mijn ipod lag nog achter me, dus ik doe m'n arm achter me, recht tegen de koelbox! ;s
    Ken je dat gevoel dat je zo percies gaat flauwvallen, maar dat dat eigenlijk toch niet is?
    Wel dat had ik dus. Maar eigenlijk ben ik erg gevoelig voor flauwvallen.

    Dus opeens deed ik mijn ogen open, en ik zag het bange gezicht van mijn mama, en de ogen van mijn zus die bang en vol tranen naar mij keken.
    En ik begon eigenlijk te lachen (:.
    Ik vond het grappig hoe ze zo keken. :$
    Maar mijn mama stapte meteen uit de auto en liep naar mij (Wa zaten dus midden op de autostrade)
    Maar mijn papa zei da we verder moesten rijden, dus we reden verder en ik legde uit wat er was gebeurd. En toen zei m'n zus dat toen ik was flauw gevallen, dat ik met m'n ogen wijd open gesperd lag, en met m'n mond open kreeg ik zo allemaal schocken. Ze zei dat ze dacht er schuim uit m'n mond ging komen en dat ik dan ging sterven.. :S
    Maar ik werd gelukkig wakker.
    Sinds dan was ik echt bang geworden, ik voelde me echt ziek, en ik heb heel de tijd stilletjes zitten te huilen! Misschien is dat belachelijk, maar ik ben echt heel bang, dat ik ga sterven.. Het is zo.. Eng!
    Je hoeft niet echt een reactie fzoo te plaatsen, maar ik wou m'n hart ff opluchten ^^
    Dankuu! x

    Wow, best wel heftig.


    Run, run, her kiss is a vampire grin...

    Amaai, wat een verhaal =S Erg voor je...


    Tanya is de beste.

    da was wars epilepsie ofziets ;)
    ge gaa helemaal nie sterve ze:D
    xx


    everybody needs a song.

    ik eb eens een bijna-doodervaring gehad
    we waren zo met de hele klas naar het zwembad gehad ,was in et derde leerjaar,door de stroming ben ik meegevoerd naar het diepe en ik was bijna verdronken en die redders hadden da gwn ni gezien ze waren zeker met 3,sindsdien wil ik niet meer naar dat zwembad gaan

    da was wars epilepsie ofziets ;)
    ge gaa helemaal nie sterve ze:D
    xx


    ja, ik heb er ondertussen met mijn ouders over gesproken xD
    Dus ik wist het al, maar dankje ^^

    Da, jij gaat niet doodgaan, jij betn veel te goed xD

    jah op de bus in het jaar ergens dan was een goeie vriendin van mij da ook overkomen! (en dan zaten we nog op de bus, en die stopte ni)


    everything you imagined, and more...

    Da, jij gaat niet doodgaan, jij betn veel te goed xD

    jah op de bus in het jaar ergens dan was een goeie vriendin van mij da ook overkomen! (en dan zaten we nog op de bus, en die stopte ni)


    ah, dankje xD

    Heftig.


    -

    wow heftig!
    ik heb dit ook gehad, op school:S
    toen zeiden ze ook dat ik dood leek te gaan:S
    sinds dien vind ik flauwvallen etc. ook dood eng


    I am an idiot, I move.

    (...)

    ah, dankje xD


    graag agdaan he, want je bent een cool kind


    everything you imagined, and more...

    ik ben echt nog nooit flauwgevallen, maar echt al heel vaak dat ik gewoon lig te trippen ofzo...
    ik ben heel gevoelig voor in trance komen. Dan dringt er eigenlijk niks door, maar ben ik er toch, heel vaag. Vooral met muziek. Ik zou dat op een concert ook kunnen , maar dan mis ik het dus sluit ik me bewust af. Maar een keer had ik dus metal opstaan en ik vind het heel fijn om in trance te komen, dus ging ik het opwekken. Dus ik lag daar op mijn bed helemaal vage bewegingen enzo te maken. Komt mijn moeder binnen. Zij helemaal flippen enzo xD dacht ze dat ik bezeten was xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Btw... epilepsie kan wel heel gevaarlijk zijn. De broer van een jongen uit mijn ouwe klas had dat. Maar je kan schijnbaar je tong eraf bijten. En als je je tong afbijt, bloedt je dood. Niet bepaald fijn. Maar je ouders zullen vast wel weten wat ze moeten doen. En als je rustig bent, komt het volgens mij ook minder voor. Dus niet teveel stressen xD


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    Btw... epilepsie kan wel heel gevaarlijk zijn. De broer van een jongen uit mijn ouwe klas had dat. Maar je kan schijnbaar je tong eraf bijten. En als je je tong afbijt, bloedt je dood. Niet bepaald fijn. Maar je ouders zullen vast wel weten wat ze moeten doen. En als je rustig bent, komt het volgens mij ook minder voor. Dus niet teveel stressen xD


    oke, xD
    Vanaf nu, als ik het een beetje voel aankomen, dan ga ik op de grond liggen en mijn handen op mijn hoofd drukken, en iedereen waarschuwen dat ze niet op mij moeten letten! (:
    Goh, zo genant als je dat op school voorhebt Ö