• Hey vrienden,
    Ik wil dit graag kwijt,...
    Een hele goeie vriendin van mij, negeert me al 3 weken. Iedere keer als ik haar bel of sms, negeert ze het gewoon. Ik heb zelfs aan een vriend gevraagd om eens met haar te praten, maar het enige wat ze zegt is, dat ze niks meer met me wil te maken hebben! (als een vriend of vriendin aan haar vraagt waarom ze mij negeert, negeert zij de vraag gewoon en begint ze over een ander onderwerp)

    Mijn probleem is echter niet dat ze me negeert, ma hetgene waar ik echt depri van wordt is, dat ik de reden niet weet, en voor zover ik weet heb ik niks verkeerds gezegd of gedaan! :(
    Hebben jullie misschien enkele tips of ideeën hoe ik dit kan oplossen? Of vinden jullie het beter da ik verder moet gaan met men leven? (ps: Ik mis haar)

    Alvast bedankt voor jullie reacties,
    groetjes :)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2013 - 17:30 ]

    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.

    Tja, het beste kun je inderdaad gewoon naar haar toe gaan en het vragen, op een andere manier zul je het niet te weten komen zo te horen.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Draculea schreef:
    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.


    Dit ^^


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Kijk eens diep in je hart en wees eens heel eerlijk naar jezelf toe. Je beste vriendin ditcht je niet zomaar. Misschien heb je haar onbewust heel erg gekwetst. Begin eens bij jezelf, en ga eens na wat je gedaan zou kunnen hebben naar haar toe.


    ars moriendi

    Ribery schreef:
    Kijk eens diep in je hart en wees eens heel eerlijk naar jezelf toe. Je beste vriendin ditcht je niet zomaar. Misschien heb je haar onbewust heel erg gekwetst. Begin eens bij jezelf, en ga eens na wat je gedaan zou kunnen hebben naar haar toe.


    Heb ik geprobeerd, heb zelfs alle sms'en en berichten op fb nagelezen enal, Ma ik zie niet wat ik fout zou gezegd hebben,....

    Dit heb ik ook gehad, ze wou niet zeggen wat er was en besloot ineens dat we vreemde waren voor elkaar. Een maand later stond ze voor mijn deur alsof er niks was gebeurd.. Ik denk dat je het gewoon moet laten rusten, wie weet zegt ze het nog wel een keer.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Nathness schreef:
    Dit heb ik ook gehad, ze wou niet zeggen wat er was en besloot ineens dat we vreemde waren voor elkaar. Een maand later stond ze voor mijn deur alsof er niks was gebeurd.. Ik denk dat je het gewoon moet laten rusten, wie weet zegt ze het nog wel een keer.


    Hetzelfde heeft mijn zus ook gezegd, da ik het moet laten rusten, als ze een goeie vriendin was (is) zal ze terug komen,... Ma ik begin eraan te twijfelen, 3weken is nie niks,...

    Thomas369 schreef:
    (...)

    Hetzelfde heeft mijn zus ook gezegd, da ik het moet laten rusten, als ze een goeie vriendin was (is) zal ze terug komen,... Ma ik begin eraan te twijfelen, 3weken is nie niks,...
    niet niks.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ga naar haar huis toe en spreek haar er persoonlijk op aan. Je hebt het recht om te weten waarom ze je negeert.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niemand negeert iemand anders zonder reden, dus je hebt iets goed fout gedaan, anders deed ze niet zo.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Conquistador schreef:
    Ga naar haar huis toe en spreek haar er persoonlijk op aan. Je hebt het recht om te weten waarom ze je negeert.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.

    Dit dus^


    -

    Zoals de anderen al zeggen , is een real life , face to face gesprek het best .
    Als ze je ook bij haar thuis negeert , bijv. als jij bij haar langs gaat om het te vragen , kun je altijd nog met haar ouders/broer/zus gaan praten , en uitleggen wat je dwars zit.


    ' So many books, so little time ' ~ Frank Zappa

    Watze hierboven al hebben gezegd, kan jij iets hebben gedaan? Maar ik vind ook, als ze jouw beste vriendin was, jullie ook vertrouwelijk genoeg waren dat ze gewoon kan zeggen wat haar dwarszit. Maar meiden en communicatie is op zich al een probleem :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Draculea schreef:
    Misschien kun je haar een keer persoonlijk opzoeken? Dan kun je haar face to face vragen wat er aan de hand is en kan ze er ook niet onderuit komen.
    Ik vind namelijk wel dat je mag weten waarom ze je niet meer wilt spreken.


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.