• Ik kijk elke keer voordat ik op bed ga onder mijn bed of er iemand of iets onder zit :Y) ik denk dat het gewoon een gewoonte is geworden..
    Waarom zijn jullie kinderachtig?
    xx.
    Ben benieuwd


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik ben verslaafd aan spongebob en btr ;d

    Essence schreef:
    Omdat ik mijn knuffels niet weg wil gooien en omdat ik soms om domme redenen flauw doe tegen mijn ouders.


    jaa dat heb ik ook met knuffels x'D maar ik heb ook dat ik gek doe op school (elkaars spullen afpakken en zo) ik ben door een oude jaars aagesproken dat ik moet stoppen en een kleuter ben x] ik lag plat :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik doe altijd mijn gordijnen 100x open en dicht voordat ze goed dichtzitten. Dit is ook best kinderachtig vind ik, maar het heeft een reden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik durf niet met mijn kastdeur open slapen en als ik alleen thuis ben, denk ik steeds dat wanneer ik ga slapen, iemand in mijn kamer zit.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Oki, dan ben ik ook kinderachtig want ik doe dat nu al jaren ook. Dat is begonnen toen ik de film Chucky zag en sindsdien is dat erin gebleven.

    Kikkeli schreef:
    Omdat ik nog altijd onzin uitkraam (= Rare geluiden maken) of expres met rare accenten ga praten.


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Omdat ik nog steeds bang ben voor spinnen (en lieveheersbeestjesplagen >.<) en zonder schaamte aan mijn vader vraag of hij die klotebeesten alsjeblieft weg wil halen.


    ars moriendi

    Ik maak mij zorgen over 'dingen' die tegen de muur op lopen en dan door het raam binnen komen (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Milim schreef:
    ik durf niet met mijn kastdeur open slapen en als ik alleen thuis ben, denk ik steeds dat wanneer ik ga slapen, iemand in mijn kamer zit.


    we were always meant to say goodbye.

    Ik kijk altijd achter de douchegordijn... Is een gewoonte geworden, als ik er niet achter kijk voel ik me bedreigd. xd


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omdat ik niet onder mijn bed dúrf kijken.
    Omdat ik mijn knuffels niet wil wegdoen.
    Omdat ik altijd onzin uitkraam.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    ik ben kinderachtig omdat ik soms nog stiekem naar Samson en Gert kijk :X
    maarja, als je student bent, dan word je gewoon weer kind (krul)

    ik nog graag naar Pokémon en all that stuff kijk ;d

    Omdat als ik me heel kut voel, ik mijn beer en doekje pak en daar mee ga slapen x'D


    -

    Om dezelfde reden als jij, omdat ik nog met een knuffel slaap, omdat ik echt heel hyper kan zijn en dan doe ik echt rare dingen, die een kind ook doet (:


    Never run out of reasons to smile...