• Echt bij mij, een meisje en een jongen die vijanden zijn, meteen aangezien als koppel. Schijtirritant.

    F.; Hè, ik moet je iets vertellen.
    Ik; Barst los
    F.; E. is op u.
    Ik; Sorry ik hoor je niet -expres-
    F.; E. is verliefd op jou!
    Ik; Like, whatthehell.


    Aan de meterslange rij bij het bureau van de leerkracht...

    A.; Heb je het al gehoord van E.?
    Ik; Euh neen -schijnheilig-
    A.; Nou, hij is ...
    Ik; Wacht, laat me raden.. Hij is een meisje?
    A.; Haha neen, wacht nou hij is ..
    Ik; Oh gosh, hij is altijd al een lesbienne geweest?
    A.; Laat me eens uitpraten!
    Ik; Oh wacht. Hij doet ballet in plaats van voetbal!
    A.; HIJ IS VERLIEFD OP JE


    En wat doet die rotzak-ja, same rotzak van dat gedichtje-. Hij wilt de geruchten niet afwijzen en doet alsof het hem niets kan schelen. Hij heeft waarschijnlijk maar één keer gezegd dat het niet waar is. En nu pesten ze er ons écht mee en nu 'Helpt het volgens hem niet meer'.

    Nouja, dat was mijn schooldag.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Meisjes plagen zoentjes vragen.


    Life is hard and then we die

    Misschien ís hij wel verliefd op je?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    PUKKELxDING schreef:
    Meisjes plagen zoentjes vragen.


    Haha wtf. Bij ons is het : Meisjes plagen liefde vragen ofzo lolz


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Meh, typisch puber gedrag :')
    Ben blij dat ze op 't mbo niet meer zo zijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    Ik loop weg van liefde. Verliefdheid, verkering, enz., no idea why.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    Only losers can act the way you do

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    Never run out of reasons to smile...

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.

    Wat zij zegt :Y)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    your eyes are like stars in the night.

    Zo´n jongen en ik zijn vrienden van elkaar. We gaan vaak met elkaar om. En de klas dacht dat ik iets met hem had. Wij hadden zogenaamd 3 maanden. Daarna ging het uit, omdat ik vreemdging. Een jongen zag mij met een jongen in de Mac (mijn broer). En dacht dat ik iets met hem had. IEUW!! Dit was echt erg!


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Herolicious schreef:
    Misschien ís hij wel verliefd op je?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat vind ik juist slim dattie dat doet. Ik zou ook gewoon doen ofik er schijt aan had, laten ze je ook sneller met rust. Als je dielui vuur geeft om op te branden zullen ze alleen maar doorzeiken. Bedenk je; ooit worden die lui wel volwassen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jah. Je kan daar nu inderdaad niks meer aan doen. Zo veel mogelijk negeren (:
    -Spreektuitervaring-


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Rosyln schreef:
    Haha, kinderachtig (':
    Maar het kan best zo zijn dat ie je wel echt leuk vindt. Je hoort wel vaker dat jongen júist vervelend zijn tegen de meisjes die ze leuk vinden, omdat ze niet weten hoe ze zich moeten gedragen bij hun.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.