• Gister ben ik samen met een vriendin helemaal vanuit Limburg afgereist naar Amsterdam, (om freaking 5 uur ging de wekker), om naar Amsterdam Comic Con te gaan! Ik wilde hier al vanaf het moment dat het bekend werd gemaakt super graag naar toe want er kwam een van mijn favoriete vampiers allertijden; Spike a.k.a. James Marsters! Het was ongelofelijk hoe ontzettend lief en beleeft hij was. Ik was helemaal flabbergasted door zijn aanwezigheid en zijn manier van doen. Hij begroette me al met "hello darling!", waardoor ik al bijna stijl achterover viel #fangirlinglikecrazy! Hij complimenteerde me met mijn "very beautiful name" en daarnaast ook met mijn shirt. We babbelde wat over comic con en hij was oprecht enthousiast toen ik hem vertelde dat ik hem 's middags nog een keer zou zien voor onze foto "I'm already looking forward to it." (terwijl hij, like, een eeuwigheid mijn hand vast hield - DIE WAS IK NOOIT MEER! - nee, zo erg is het nog nét niet :P). Wauw, wauw en nog eens wauw. Wellicht zegt hij zulke dingen vaker tegen mensen, maar met de 5 mensen voor mij had hij een heel ander gesprek, dus ik voelde me echt een koningin! Wat zeg ik, het hele universum draaide op dat moment alleen om James en mij! Toen ik hem 's middags weer zag zei hij al direct: "Hey, there you are!" Met een glimlach waar ik wederom weer bijna van achterover viel *swoons*

    Zie hier het bewijs!


    I CAN DIE HAPPY NOW

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 13:16 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Omygod ik ben zo freaking jaloers! Echt supergaaf dat je hem ontmoet hebt!

    OH MIJN GOD. :'D Ik ben ook een heel grote fan en ik wist dat hij kwam, maar ik kon helaas niet gaan. Gelukzak! Ik ben heel blij voor je. c: Ik vind het echt fantastisch als ze zo lief zijn tegen de fans.


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    OH MIJN GOD. :'D Ik ben ook een heel grote fan en ik wist dat hij kwam, maar ik kon helaas niet gaan. Gelukzak! Ik ben heel blij voor je. c: Ik vind het echt fantastisch als ze zo lief zijn tegen de fans.


    I know, right? Soms hoor je zulke nare verhalen van celebs die zo onvriendelijk of zelfs gemeen zijn.
    Wat ontzettend vervelend dat je niet kon gaan! :c Dankjewel, ik vond het ook echt geweldig - zit nu nog steeds na te genieten.


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Dreadful schreef:
    (...)

    I know, right? Soms hoor je zulke nare verhalen van celebs die zo onvriendelijk of zelfs gemeen zijn.
    Wat ontzettend vervelend dat je niet kon gaan! :c Dankjewel, ik vond het ook echt geweldig - zit nu nog steeds na te genieten.


    Haha, mijn moeder zou me vermoorden. :'D Herexamens...


    What would Emma do?

    Gigantopithecus schreef:
    (...)

    Haha, mijn moeder zou me vermoorden. :'D Herexamens...


    Ow... Nee, dat is echt geen goed plan op zo'n moment.
    Goodluck met je herexamen! Y:)

    [ bericht aangepast op 28 aug 2016 - 13:15 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Wat leuk! (:


    16 - 09 - '17

    Ik heb ooit mijn favo zanger Tyler Joseph ontmoet, maar dat was even snel foto klik klaar, dus ik ben super jaloers dat je James hebt kunnen spreken, wauw :') Ik vind het echt geweldig voor je!

    Ooh leuk, dat heb ik dus ook gehad met Alexander Vlahos ;3
    Kreeg jij ook zulke slappe benen? xd



    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    MonChevy schreef:
    Ooh leuk, dat heb ik dus ook gehad met Alexander Vlahos ;3
    Kreeg jij ook zulke slappe benen? xd




    Wat een leuke foto! ;D
    Nee, geen slappe benen - ik stond juist naderhand helemaal te trillen, gek!
    Ik heb mezelf 10 minuten moeten kalmeren voordat ik weer volledige controle over mijn lichaam had. x'D


    I'll lick the poison from right off your kiss

    O leuk :'D! Echt super gaaf dat je hem hebt ontmoet!

    Ik heb gister de celebrities alleen van een afstandje gezien. Ik had geen kaartje gekocht voor handtekening. O, well, misschien de volgende keer :').


    Seasons will change, but I shall remain

    Dreadful schreef:
    (...)

    Wat een leuke foto! ;D
    Nee, geen slappe benen - ik stond juist naderhand helemaal te trillen, gek!
    Ik heb mezelf 10 minuten moeten kalmeren voordat ik weer volledige controle over mijn lichaam had. x'D


    Ik was al aan het trillen, aangezien hij tijdens de Q&A ook mijn vraag had beantwoord xd


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg! Dat is super!


    What is mine is mine... AND I'M READY TO KILL FOR IT!

    Ah, wat super leuk voor je! Ik kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent!


    Every villain is a hero in his own mind.