• (ik weet nie of dit topic in stamcafé of in artiesten hoort xD)

    Hoezo geniaal? Ik win serieus nooit wat xD En al helemaal geen kaartjes, nu heb ik ineens kaartjes gewonnen voor een exclusieve Hyves showcase van Go Back To The Zoo op 18 november 2010!
    Ik ging dik door het lint hier xD Dus ik denk: leuk, ik neem mn moeder mee xD Heeft zij ook kaartjes gewonne xD super geniaal, aangezien ik Teun & Bram al ken (ik heb ze geïnterviewd voor de schoolkrant)

    Dus nu gaan we Donderdag, met zijn vieren (mama, mijn zusje, mn buurman en ik) naar Baarn voor een exclusieve hyves showcase :Y)
    Vind ik wel een leuk sweet 16 cadeau van ze hoor xD(alleen was ik gister jarig:Y)

    En om het topic nuttig te houden(A)
    Wie heeft ook wel is zoveel geluk?(A)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 22:51 ]


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Nice, nice! :3

    Ik had geluk met school :'DD want daar kun je voor CKV kaartjes krijgen voor optredens in onze musicalzaal, voor 5 euro, en VanVelzen stond daartussen. Ik dus meteen inschrijven voor hem, samen met Legally Blonde & Petticoat. Krijg ik een maand geleden een brief, heb ik een kaartje voor VanVelzen! Normaal kost die show 25 euro of zo, en ik kan er voor 5 euro naartoe, op een van de voorste rijen! <3


    Destroy what destroys you.

    Patronize schreef:
    nog nooit,, ik win dus ook nooit wat. Niet dat ik vaak mee doe aan zulke dingen maar het gaat om het idee


    They fell in love, didn't they?

    Qlimax schreef:
    Ik win niet zovaak wat. Maar alsnog gefeliciteerd en veel plezier! (:


    effort never betrays you