• Ik heb gedroomt dat ik met Carlos en James ( van BTR ) me moest verstoppen voor iemand maar we wisten niet wie xD


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    dat mijn broertje mijn muis liet weglopen en er toen een witte muis met rode vlekken er voor verving.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Over dat ik ontvoerd werd door Ruud Feltkamp :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    Over dat ik ontvoerd werd door Ruud Feltkamp :S



    OhMYGosh das echt heel eng !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat ik zwanger was en dat degene waar ik zwanger van was persé wilde dat we het kind gingen houden. En toen beviel ik uiteindelijk maar -gewoon om hem een plezier te doen- en ging toen ging ik moedertje spelen met hem ;/ Ik hoop serieus dat ik die beslissing nooit maak.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb vannacht niks gedroomd denk ik

    Goh, vergeten. En aan alle mensen die gaan reageren dat ze niets gedroomt hebben: Je droomt iedere nacht, het stomme is dat je vaak alles vergeet. : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Goh, vergeten. En aan alle mensen die gaan reageren dat ze niets gedroomt hebben: Je droomt iedere nacht, het stomme is dat je vaak alles vergeet. : D



    Mee eens !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Dat ik een spin neersloeg zonder te gillen. Iets wat in het echt dus nooit zal gebeuren.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ramsey schreef:
    Dat ik een spin neersloeg zonder te gillen. Iets wat in het echt dus nooit zal gebeuren.



    Ik ben ookal zo bang voor spinnen !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik droom altijd, maar gister nacht niet haha x'D


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik had de coolste droom ooit:
    Ik ging met een aantal vriendinnen naar een concert van The Rasmus.. In ons scoutinggebouw :'D Want wat normaal de grote zaal is, was opeens een huuuuuuuuuuuge arena-achtige concertzaal. Maar we vonden The Rasmus helemaal niet zo goed ofzo, dus stonden we daar maar een beetje (lekker onderbewustzijn heb je dan, laat het je in een droom naar een concert van The Rasmus gaan, maar als hater). En na het concert vonden we ze opeens wel heel goed en stonden we met ze te praten bij de tourbus die op het plein achter ons scoutinggebouw stond, met allemaal gillende fans er omheen maar alleen wij mochten daar in de buurt komen omdat wij op die scouting zaten. Ghehe awsome.
    En ik heb vannacht ook nog gedroomd dat ik een romance had met die gast van Prison Break, maar dan zag hij er een beetje anders uit.
    Wat heb ik toch weer een heerlijk gestoord onderbewustzijn ;D

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 19:10 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik weet het niet. Ik zou echt willen dat ik elke droom onthoud, want het is een verwerking van je onderbewustzijn. :'D


    Only losers can act the way you do

    Dat ben ik helaas vergeten...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vorige nacht droomde ik dat ik samen met een 'vriendin' (eerder kennis) van me samen op een Bieber concert was, haha.
    En zij (die vriendin) was zo echt fan van hem.
    En van de plaats waar wij stonden (wij en tien andere hadden speciale prive plaatsen, ofzo) konden we hem zo aanraken.
    Dus ik dacht;
    Héé, dat doe ik.
    En ik raakte even zijn arm aan.
    En toen ging ik die vriendin overtuigen dat ze dat ook moest doen.
    Maar ze wou dus echt niet, dus om nog maar is te bewijzen dat er niets aan was gaf ik hem ineens een kus op de wang.-hij vond het heel leuk, haha-
    En toen raakte ze hem uiteindelijk ook maar even aan, maar hij bleef maar naar mij kijken terwijl hij 'Baby' zong, dus daarom begon die vriendin bijna te huilen omdat hij mij leuker vond, haha.
    Op het feit na dat het over Bieber gaat, vond ik het best een leuke droom.(Ik vind die vriendin nu eenmaal niet zo leuk)

    [ bericht aangepast op 17 nov 2010 - 19:17 ]


    effort never betrays you

    Dat mijn zusje op school kwam, ik naar mijn kluis ging, ik aan mijn lonoleum werken en kindjes van mijn zusjes' klas tegenkomen.
    Hij is best wel vaag :'D


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.