• Ja, ik ben de klas uitgegaan, helemaal niets voor mij maar zo boos was ik...

    Onze lerares Duits doet helemaal niets met ons en zit de hele les alleen maar op haar hotmail. Wij hebben dat gezegt tegen onze mentor en dinsdag was ze pissed omdat ze tijdens de lessen werd gecontroleerd. Toen zei ze al dat ze open stond voor kritiek, maar ze bleef er de hele les over door gaan en dreigde dat ze er wel achter kwam wie het gezegd hadden (de hele klas dus maar wij zeiden niets)

    Vanmorgen werden we buiten de deur door haar opgewacht. Zij stond daar met armen over elkaar en een woedend gezicht. Stil gingen wij de klas in (wat al niet normaal is voor ons) en gingen zitten en onze boeken pakken. Zij kwam toen binnen en Gooide- nee Smeet de deur dicht, ik had bijna een hartaanval van de schrik. Boos ging ze staan en begon ons uit te kafferen, woedend, dat ze weet wie over haar geklaagd hadden, en legde nog steeds woedend uit dat ze haar manier- om bepaalde redenen- deed. Toen werd ze nog pissiger en begon al haar diploma's op te noemen en toen zei ze dat de 2 leerlingen die dat gezegt hadden, naar onze LJC moesten om het uit te leggen. Toen niemand opstond dreigde ze ze mee te nemen naar de rector. Ze werd nog woedender en iedereen verwachtte dat ze ons ging slaan ofzo. Allemaal waren we bang voor haar en zaten we te trillen. Ik stond helemaal stijf van de adrealine en was half in shock. Uiteindelijk zijn we met z'n 6en eruit gegaan, uit ons zelf en zijn naar de rector gegaan...

    Ik haat haar. en durf die klas nooit meer in.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 16:48 ]


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Weetje wat ik gedaan had?
    Opgenomen en laten zien aan rector!

    Wij hebben ook een verschrikkelijke Duits lerares, maar die van jullie is erger. O.o
    En je moet denk ik maar eens een officiele klacht indienen bij de school, dan wordt er misschien echt iets aan gedaan.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:02 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Jah,,da's niet het voorbeeld van een uitstekende leerkracht..
    Hoop dat er snel iets aan gedaan word (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Zou ik ook doen :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hopelijk wordt ze ontslagen. Zo iemand hóórt niet voor de klas te staan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Oh my god, wat is dat voor iemand geak. o_o


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou tegen spreken doe ik altijd.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Romances schreef:
    Terecht :Y)


    effort never betrays you

    dat klinkt bekend , en dat is niet zo gek ook , weet je waarom omdat ik haar ook voor duits heb >_< serieus da wijf is gestoord, vorige keer flipte ze bij ons ook helemaal serieus ik vond da opzich wel grappig maar ik zit helemaal achteraan met nog 4 meisjes en wij moesten gewoon lachen want het sloeg echt helemaal nergens op flipte ze hem tegen ons helemaal maar ik en een vriendin moesten nog harder lachen waardoor ze alleen maar bozer werd, maar toen zeiden 2 meisjes die voor zaten opeens iets en toen moesten hun eruit :S maar zij gaat elke les ook altijd overhoren terwijl da eigelijk helemaal niet hoeft maar als je dan een paar woordjes niet kent dan heb je meteen al een onvoldoende voor je studiehoudign < ZIJ SPOORT GEWOON NIET !! maar schat het komt allemaal wel goed je moet gewoon nog naar de ljc gaan wie is da ookalweer van jullie, mr Jansen ?? maargoed daar moet je gewoon heen gaan :) komt goed (H)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Washington schreef:
    Hopelijk wordt ze ontslagen. Zo iemand hóórt niet voor de klas te staan.


    inderdaad ben ik daar ook weer van af :) thank god dan heb ik geen duits meer :)


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Wat goed dat je eruit bent gegaan, maar je moet er wel iets tegen doen, want als alleen zeggen niets helpt, moet je maar zelf actie ondernemen! Dit moet je niet pikken!


    What can I do?

    Wat een freakshow is zij :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Wow. Ik had me niet kunnen inhouden, was helemaal geflipt tegen haar.. Maar dat ben ik dan weer.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Hiphopqueen schreef:
    stap naar je diciteur. en dat mens moet niet zo tegen een klas doen.,


    Diciteur XD
    Ghehe
    Maar, ik zou idd gewoon naar je rector gaan :l
    Mijn JaCo zou me alleen maar proberen te overtuigen van mijn ongelijk, irritant mens :l
    Mijn conrector daar in tegen geeft me wel altijd gelijk, heerlijke vent XD
    Gewoon niet bang van worden, gewoon iets van zeggen tegen hogere mensen dan zij >;]
    JULLIE komen IN OPSTAND!
    Ghehe
    -Gestoord mens.-


    If Taylor wood be dead, the filmindustry wood be too

    volgens mij zijn alle leraren duits zo!!
    wij hadden een andere leraar gekregen ondat onze huidige langdurig ziek was en dat jaar niet meer terug zou komen...
    die meneer leek in eerste instansie ook redelijk aardig...maar na 2 lessen werd hij al 'hondentrainer' genoemt...omdat hij ons helemaal aan het afblaffen was, (en hij begon ook over diploma's>__<)
    en toen heeft een onze hele klas meer dan 2 klachten ingedient en hij is uiteinderlijk zelf van school gegaan omdat hij het 'niet meer aankon':S
    kom op..zulke mensen moeten geen leraar worden>__<


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James