• Wij hebben Economie op de 1e verdieping, en tussen de 1e en 2e verdieping zit een soort rand van een centimeter of 30. En net voordat de les begon, klom er een jongen uit het raam en ging hij op die rand staan. Just for fun. Maar toen deden wij alle ramen dicht, en als hij ergens op het raam ging kloppen deden we het rolluik voor zijn neus dicht tot hij weer naar een volgend raam was gegaan, dan ging het weer open :'D En zo zijn we een tijdje bezig geweest, tot we hem uiteindelijk weer binnen lieten. En de leraar had gewoon serieus helemaal niks door, als enige in heel die ruimte. Hij zag hem niet eens naar binnen klimmen. :'D Dat was gewoon echt geweldig. Leraren die niks door hebben of gewoon nergens iets aan doen zijn zowiezo echt heerlijk. Nog meer mensen met idiote schoolacties?

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:07 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Mijn school is een en al idioot (krul)


    -

    Kun je dan niet snel naar beneden vallen? o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Idd, was dat niet gevaarlijk? o.o Maar wel grappig. :'D


    Only losers can act the way you do

    Ik snap het niet hahahah.
    uhm, alleen dat ik en een jongen vooraan steeds met boeken over de vensterbank schuiven wanneer de docent niet kijkt yay. Maar dan ook echt vethard zodat dat boek op het einde door het lokaal vliegt.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 22:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ohja, vanmiddag nog. Had een meisje de portefeuille van een jongen van haar klas zonder dat hij het zag weggenomen naast hem en zei ze tegen ons: 'Geef door naar achteren.' Dus wij die portefeuille naar de volgende tafel geven en die portefeuille was helemaal op het einde van de cafetaria beland. :'D

    Maar toen riep hij de leerkracht, ging die aan elke tafel vragen of we zijn portefeuille had, moest ze altijd verder gaan, helemaal tot het einde. Dat was echt grappig, haha. :')


    Only losers can act the way you do

    Uhm, vandaag nog. Tijdens Engels klommen een paar jongens het raam uit (begane grond) en na een kwartier klommen ze weer naar binnen. En de lerares merkte er niks van, domme stagaire. -.-


    It's time to be happy again.