• Op school, ja. Er zijn drie dingen gebeurd waar ik van sta te kijken.

    1. Ze hebben gevochten op school. Het waren drie meisjes die eerst ruzie maakten (met woorden, dus) om een jongen. Twee van hun kende ik, die twee mag ik absoluut niet want ze zijn beide gemeen, onbeleefd en gewoon walgelijk. Dat andere meisje kende ik niet. Ze maakte dus eerst ruzie om een jongen en toen kwamen er veel kinderen bij staan die wilden weten waarom ze zo hard schreeuwden. En toen had je een jongen (NIET de jongen waar ze ruzie om maakte) die weer ging stoken *kuch* mijn eerste crush *kuch*. En toen gingen ze vechten waardoor er nog meer mensen gingen kijken (inclusief mij en mijn vrienden). Toen liep één van hun weg en dat meisje dat ik niet kende liep haar achterna en riep dingen naar haar. Het publiek volgt hun helemaal tot aan de poort, en in plaats van dat iemand hun tegenhoud moedigen ze hun aan om te vechten. Daar gingen ze dus ECHT vechten (dat andere meisje was 'm gepeerd naar de toiletten. Dus dat meisje wat ik niet kende en die andere wat ik haat vochten.). Duwen, slaan, stampen, spuwen, haren trekken, krabben en toen kwam er een leraar aangelopen die één van hun weg trok. Dat meisje wat ik niet kende zat echt te trippen, en ik dacht even dat ze stond te dansen.

    2. Er zijn altijd een groep jongens die bommetjes aflaten op de speelplaats waardoor er steeds heel hard 'BOEM' klinkt door de school/speelplaats. Dat doen ze heel vaak. In het begin schrok ik maar nu niet meer. Een van hun liet echt een vuurwerk-bommetje af en die was dus heel hard. Daar schrok ik wel om, en zowat de hele speelplaats ook. Die jongen die dat deed (hij heet Miklo) werd gepakt door de leerkrachten en na 5 uur dook hij terug op en zei hij dat hij niet meer naar school mocht gaan in Limburg ( België ) en dat hij naar een rechtbank moest. Hij zag er ook best down uit. Hij woont tegenover mij. :'3 -naar mijn mening is het nogal overdreven dat hij niet meer in Limburg naar school mag, maar goed, misschien liegt hij wel.-

    3. En ik kreeg een toets terug van wiskunde, ik had 20 op 20. :'D

    Oké, is er nog iets bij jullie gebeurd?


    All this dampness is damp.

    Dan beleef je nog eens wat (krul)

    Ik was de laatste 4 uur vrij en ook nog de 1e 2 uur. Dus nogal kort dagje en voor de rest is er niks gebeurd bij mij :'D


    -

    Haha, wat een dag. Bij mij is er niets bijzonders gebeurd dat ik hier wil neerzetten. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Haha, wat een dag. Bij mij is er niets bijzonders gebeurd dat ik hier wil neerzetten. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Wow, das best veel.
    Mijn is verpest door de bus. Hij reed vet ver door, doordat er omleidingen waren. En toen moest ik 7 km terug naar huis LOPEN. Damn, ik was echt chagerijnig.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Misschien had ie wel een patronenpistool mee. Die dingen knappen wel redelijk hard.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo, je maakt nog eens wat mee. Ik had vandaag wiskundedag en heb op dit moment even een anti-wiskunde dag na die onmogelijke opdracht die we kregen --'


    To live would be an awfully big adventure

    Sniper schreef:
    Misschien had ie wel een patronenpistool mee. Die dingen knappen wel redelijk hard.


    Neen, het waren gewoon kleine bommetjes die ze met Nieuwjaar ook laten afgaan. (niet die met vuurwerk, maar ze ontploffen gewoon)


    All this dampness is damp.

    Druk, druk...


    What can I do?

    Da's een hele belevenis (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'