• De mensen in de spotlight hebben geen profielfoto bij mij, maar als je kijkt naar spotlight history staat het wel goed.
    Als ik op het ‘plaatje’/wit blokje in de spotlight tik, kom ik uit op een pagina met een error. Op een profielfoto klikken op bijvoorbeeld het forum lukt wel gewoon.
    Als ik een bericht open van een nieuw hoofdstuk, werkt soms een van die linkjes niet. Dan werken bijvoorbeeld wel de link naar de schrijver en het verhaal, maar niet naar het hoofdstuk. Dan kom je ook op zo’n foutmelding-scherm.
    Dit heb ik op zowel de destkop als de mobiele versie.
    Hebben jullie daar ook last van?


    Ik denk dat het te maken heeft met de verassing van vanmiddag, maar ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat het niet goed meer werkt, dus meld ik het maar even (:
    Groetjes.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb er ook last van en denk inderdaad dat het met de verassing van vanmiddag te maken heeft, denk dat de komende uren wel meer bugs komen.


    Life is a beautiful struggle

    Of het nu bij de verrassing hoort of niet, kan ik niet zeggen. Maar het is inderdaad een bug. We hebben atm nog meer linkjes die niet werken. =(
    Rutger is straks toch bezig met de laatste puntjes op de i te zetten. Dus dit zal ook wel tegen vanavond opgelost zijn. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury