• Mijn maandelijks...
    Gister was ik al niet zo lekker maar dat was omdat ik veel twijfels had. Ik kom op school eerste twee uren gingen nog goed. Daarna naar de wc ontdekte ik het. Mam opgebeld, ze zou komen. Nou ik gewoon mijn pauze gehouden. Wil ik opstaan wordt ik opeens zo duizelig(flauwval duizelig). Heb mam opgebeld en ben naar huis gegaan.
    Maar mijn vraag is, hebben jullie hier ook last van?
    (als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor)
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Niet dat ik flauwval nee... wel dat ik ongeveer doodga aan buikpijn.

    Nee?;o


    your eyes are like stars in the night.

    Annissa schreef:
    Niet dat ik flauwval nee... wel dat ik ongeveer doodga aan buikpijn.


    Agree^^ Ga anders even langs de dokter ofzo, je weet maar nooit.


    ~Music makes me high~

    Zo vaak ben ik flauwgevallen om van alles en nog wat.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2010 - 17:05 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben nog nooit daarvan flauwgevallen. Alleen veel hoofdpijn/rugpijn en of buikpijn.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nee, ik denk niet dat ik dat ooit heb gehad.


    effort never betrays you

    Exercitus schreef:
    Zo vaak


    Ook zo vaak flauwgevallen? ;o Niet gezond! x'D


    ~Music makes me high~

    Ik heb altijd last van mijn rug en buik, maar daar bestaan geniale dingen voor (krul)


    -

    had. echt k*t


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    DatEneMeisje schreef:
    (...)

    Agree^^ Ga anders even langs de dokter ofzo, je weet maar nooit.

    Nou ik ga nu aan de pil, misschien veranderd er dan iets.. anders ga ik terug...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik ben ook flauwgevallen maar niet daardoor dat was door een inenting. Ik heb altijd last van hele erge buik-hoofpijn! Soms zo erg dat het lijkt alsof ik DOOD ga.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    DatEneMeisje schreef:
    (...)

    Ook zo vaak flauwgevallen? ;o Niet gezond! x'D

    Ik heb ijzertekort dus ik heb dat heel snel. Ik ben nooit flauwgevallen maar ik heb dat gevoel heel snel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Immortal schreef:
    (...)
    Nou ik ga nu aan de pil, misschien veranderd er dan iets.. anders ga ik terug...
    Bij een keer hoef je niet meteen naar de dokter.Hij kan niks doen,je verlies dan bloed,dus suiker en ijzer en zo. Je moet je eetpatroon dan aanpassen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    (...)Bij een keer hoef je niet meteen naar de dokter.Hij kan niks doen,je verlies dan bloed,dus suiker en ijzer en zo. Je moet je eetpatroon dan aanpassen.

    Dit is al vaker gebeurt hoor...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb wel eens buikpijn, maar verder heb ik er niet echt last van. En ze zeggen altijd dat de pil buikpijn tegen gaat, maar dat is niet altijd zo, want ik krijg er juist buikpijn van. But okay, dat terzijde (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.