• Mijn maandelijks...
    Gister was ik al niet zo lekker maar dat was omdat ik veel twijfels had. Ik kom op school eerste twee uren gingen nog goed. Daarna naar de wc ontdekte ik het. Mam opgebeld, ze zou komen. Nou ik gewoon mijn pauze gehouden. Wil ik opstaan wordt ik opeens zo duizelig(flauwval duizelig). Heb mam opgebeld en ben naar huis gegaan.
    Maar mijn vraag is, hebben jullie hier ook last van?
    (als je het niet wilt zeggen hoeft dat niet hoor)
    x


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Soms heb ik heel erge buikpijn, soms merk ik er niets van. Maar ik ben nog nooit bijna flauwgevallen daardoor (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet ook niet wat het is... Maar ieder geval dan maar beterschap. :3 Hoop dat het niet weer (gaat) gebeuren. ;x


    Once you go ''Black'' You never go Back.

    Ja, ik 1 keer en ik voel me ook meestal de eerste 2 dagen vreselijk kut --'


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ja, maar dat komt omdat ik sowieso raar bloed heb en als ik het dan ook nog verlies dan voel ik me gewoon een paar dagen echt zwak.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee, ik merk er gelukkig nooit iets van. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    mijn moeder had daar vroeger heel erg last van en die viel ook iets van 4 keer flauw in een week maar dan ook echt op de fiets, op school en al die andere rot plekken toen ze later aan de pil mocht ging dat beter

    ik heb alleen barstende koppijn en duizeligheid maar ook niet altijd maar ik weiger aan de pil te gaan behalve als ik op vakantie ga :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Yesh, ik voel me dan heel zwak altijd enzo. Omdat ik gewoon abnormaal veel bloed verlies.
    Ben meestal 7 dagen bezig en het blijft maar stromen.(cat) Echt geweldig.
    ..
    En ik had wel eens dat ik moest overgeven van de misselijkheid enzo. En ik heb altijd wel buikpijn en rugpijn.
    Yesh, my peroid are the most exciting days of my life!(cat)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    flauwvallen niet nee.
    Gewoon dodelijke buikpijn :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Annissa schreef:
    Niet dat ik flauwval nee... wel dat ik ongeveer doodga aan buikpijn.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Annissa schreef:
    Niet dat ik flauwval nee... wel dat ik ongeveer doodga aan buikpijn.


    They fell in love, didn't they?

    nee ik heb er eigenlijk nooit echt last van


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb vaak harstikke veel pijn in mijn buik, en heel veel pijn in me rug en hoofdpijn, maar ik ben nog nooit flauwgevallen..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik merk er eigenlijk helemaal niets van! Geen buikpijn, duizeligheid en mijn humeur springt gewoon nog even vrolijk van down naar up als anders.


    wth.

    Ik niet, maar mijn vriendin heeft daar heel veel last van. Ze word helemaal misselijk, alles begint te draaien en ik heb haar al vaker moeten opvangen. Alleen is ze nooit helemaal van de wereld, maar nog net wakker.


    Olive

    Nee, alleen ontzettend veel pijn in mijn onderrug..


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt