• Serieus ik heb het gehad!

    Iedereen die zeikt over TH in amerika, Die verdienen TH ook, En TH komt heus wel weeer trug in de EU. Het is de droom van iedere artiest!
    En ik heb met iemand gesproken, die in een winkel werkt, waar je allemaal band's spullen kunt kopen Oa. ook TH, en die belt dagelijks met Universal, of met mensen, die alles afweten, van de tours, van artiesten.
    En die vertelde mij dit:
    Tokio Hotel komt de 28e trug uit de VS. Dus hun verjaardag gewoon in DL.
    Dan stopppen ze voor een jaar,
    dus dan is het onmogelijk dat ze in maart komen. Ze komen we volgend jaar maar dan tegen juli/augustus/september. Na dat jaar duiken ze de studio in voor en nieuw album, en gaan ze weer verder met touren.
    IS DIT NOU DUIDELIJK GENOEG.
    En ik ga het niet nog een keer uitleggen.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Kijk.


    Ik vertel mijn verhaal.
    Je mag erop reageren.
    maar niet boosworden er om.


    Ik GUN het TH vreselijkfuckinghard dat ze beroemd worden in Amerika. Alleen. Ik ben ergens bang dat ze EU gaan vergeten. Ookal weet ik dat ze dat niet gaan doen. Daarom gun ik het ze ook. En dan zijn er ook nog mensen die zo denken als mij. Maar die denken dan ook van; IK hoop dat het ze niet lukt. Maar zo denk ik niet! Ik hoop voor TH dat het ze lukt. Dat ze daar ook beroemd worden. En ik weet zeker dat ze terug komen. Maar je kan toch wel bang zijn voor iets? Ja. Dat heb ik dus dat ze EU gaan vergeten. Maar! IK WEET DAT ZE DAT NIET GAAN DOEN.

    Ik hoop dat iemand mijn uitleg snapt.

    ik snap het.
    maar als je weet dat zedat niet gaan doen,waarom ben je er dan zo bang voor?


    don't Worry...Be gay.

    (...)
    ik snap het.
    maar als je weet dat zedat niet gaan doen,waarom ben je er dan zo bang voor?


    Ik zeg niet dat ik er zo bang voor ben.
    Maar iets in me zegt dat ik er bang voor moet zijn.
    Maar heel veeli n me zegt
    Dat het zeke ris dat ze dat niet gaan doen...


    you are no greatest love but disappointment in my life

    Ja ik snap het , en dan zal ik ook nog iets uitleggen, die man had ook nog gezegt:

    TH is te vroeg begonnen, met het proberen, van doorbreken in de VS. Ze zijn er nog te jong voor, en het is de dus ook NIET gelukt.
    Daarom komen ze ook eerder trug.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Ja ik snap het , en dan zal ik ook nog iets uitleggen, die man had ook nog gezegt:

    TH is te vroeg begonnen, met het proberen, van doorbreken in de VS. Ze zijn er nog te jong voor, en het is de dus ook NIET gelukt.
    Daarom komen ze ook eerder trug.
    Dat is juist het probleem. Als je later begint ben je te oud. Na je 25ste heb je je kansen daar gehad en is de kans 0,1% dat je daar doorbreekt.

    huH? ^^


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Amen.



    Spirits move me, every time I'm near you.

    -stilte-


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    jaa, ik ben het ook beu jong.
    altijd dat gezeik
    ik zot te kome gewoon.
    en vooral die wannabe's die dan opeens geen fans meer zijn omdat th ons zou omkopen.
    pure shit.
    nouja. th is th.
    en ik ben er fan van. punt

    jaa, ik ben het ook beu jong.
    altijd dat gezeik
    ik zot te kome gewoon.
    en vooral die wannabe's die dan opeens geen fans meer zijn omdat th ons zou omkopen.
    pure shit.
    nouja. th is th.
    en ik ben er fan van. punt


    Goed gezegd!
    Ik sluit me bij jou aan okay =)


    i need you like a heart needs a beat.

    EN ZO IS DAT! (:


    don't Worry...Be gay.

    ach ik kan ook zegge dat LP ons nederlandse fans negeert aangezien de laaste ker dat ze in NL hebben opgetreden 8 jaar geleden was!! maar dat doe ik tog ook niet!!

    al is mijn grootste wens dat een keer in NL optreden..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    maaar achja ik bedoel nederland is niet zo'n groot land en ze zijn wereld wijd bekent dus..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    buh, en toch stinken die Amerikanen!
    en ik blijf erbij dat er in Amerika nog meer wannabe's zitten dan hier o_O
    de ene dag jonasbrothers-tshirt, de andere dag tokio hotel, de volgende dag weer een andere band omdat die twee vorige toch al 'uit de mode zijn'..

    iedreen recht op een mening, ik ook dus.

    Kijk.


    Ik vertel mijn verhaal.
    Je mag erop reageren.
    maar niet boosworden er om.


    Ik GUN het TH vreselijkfuckinghard dat ze beroemd worden in Amerika. Alleen. Ik ben ergens bang dat ze EU gaan vergeten. Ookal weet ik dat ze dat niet gaan doen. Daarom gun ik het ze ook. En dan zijn er ook nog mensen die zo denken als mij. Maar die denken dan ook van; IK hoop dat het ze niet lukt. Maar zo denk ik niet! Ik hoop voor TH dat het ze lukt. Dat ze daar ook beroemd worden. En ik weet zeker dat ze terug komen. Maar je kan toch wel bang zijn voor iets? Ja. Dat heb ik dus dat ze EU gaan vergeten. Maar! IK WEET DAT ZE DAT NIET GAAN DOEN.

    Ik hoop dat iemand mijn uitleg snapt.


    ik snap het.
    maar dat sommige concerten maar half uitverkocht geraakte, en dat van die helft nog eens de helft maar komt opdagen, vind ik zo smerig van die amerikanen! :S
    en ze pikken dan ook nog eens de actie's van holland in (belleblaas) hebben ze met hun dikke nekken zelf niet genoeg ideeën fzo??

    *mening*

    (...)

    ik snap het.
    maar dat sommige concerten maar half uitverkocht geraakte, en dat van die helft nog eens de helft maar komt opdagen, vind ik zo smerig van die amerikanen! :S
    en ze pikken dan ook nog eens de actie's van holland in (belleblaas) hebben ze met hun dikke nekken zelf niet genoeg ideeën fzo??
    (ok, België heeft die actie ook gebruikt op WB, maar half de fans op Wb waren toch hollanders! o_O en ik had op WB niks met die actie te maken)
    *mening*