• Nou ik heb een heel klein beetje een soort van groot probleem. Mijn beste vriendin wilt zelfmoord plegen omdat ze zichzelf lelijk vind en omdat alle jongens wie zij leuk vind die zijn op mij verliefd. ik ehb geen idee hoe ik haar hier mee kan helpen want ze kan slecht me der familie overweg en heeft nare jeugd gehad.

    Vraag een gesprek voor 'r aan op school ofzo iets..


    Life is hard and then we die

    Sorry maar ik vind het een beetje aandachttrekkerij.het is mijn mening hé


    Spirits move me, every time I'm near you.

    Ik weet het niet :-} Oke, dit is niet het moment om te lachen, maar ik weet gwoon niks :( Sorry


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Sorry maar ik vind het een beetje aandachttrekkerij.het is mijn mening hé
    Geeft niet,maar mijn vriendin heeft zo iets al eens eerder geprobeerd en toen vonden we haar op het dak van een flat.

    Vraag een gesprek voor 'r aan op school ofzo iets..
    Durft ze denk ik niet want ze is bang dat de mensen daar haar niet begrijpen en ik probeerde haar al wijs te maken dat ze dat wel doen maar dat lukt niet.

    Dan zou ik haar op therapie sturen.Maar misschien doet ze het om aandacht te krijgen ? ;s


    Spirits move me, every time I'm near you.

    (...) Durft ze denk ik niet want ze is bang dat de mensen daar haar niet begrijpen en ik probeerde haar al wijs te maken dat ze dat wel doen maar dat lukt niet.
    Dan dwing je 'r, heel simpel. Ja, misschien een beetje opdringerig maar als ze niets doet dan maakt ze zichzelf van kant.


    Life is hard and then we die

    Nou, vertel haar dat er wel een jongen zal komen die van haar zal houden en haar voor alles zal beschermen. En mss is wel een jongen verliefd op haar maar ziet ze hem niet staan en als ze hem dna zal zien staan dan zal zij mss wel op hem vallen.
    Zeg ook dat; Iedereen is perfect zoals die is. Zelf ziet ze dat niet maar anderen moeten haar dat ook zeggen.

    Nou, hunny. Wat jy moet doen is héél erg veel, zoveel mogelijk bij die vriendin van je zijn. Als jy of iemand anders bij haar is gaat ze het gevoel meer hebben dat ze nodig is en datje niet zonder haar wil leven. Ook praat je best met haar ouders, om hun op d hoogte te brengen want zo kunnen zij ook meer overzicht hebben over hun dochter. En zo kunnenz haarook meer in ht oog houden.
    Sterkte ermee.

    Praat haar moed in.Elk mens past perfect bij een ander mens. Er zijn nog wel mensen die lelijker zijn. Vertel dr dat ook veel mensen haar zouden missen en gaan huilen als ze er niet meer is.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou, vertel haar dat er wel een jongen zal komen die van haar zal houden en haar voor alles zal beschermen. En mss is wel een jongen verliefd op haar maar ziet ze hem niet staan en als ze hem dna zal zien staan dan zal zij mss wel op hem vallen.
    Zeg ook dat; Iedereen is perfect zoals die is. Zelf ziet ze dat niet maar anderen moeten haar dat ook zeggen.


    Heb ik al gezegd maar ze zegt dat ze maar 1 jongen wilt en dat is juist uitgerekend de grootste player van de school.

    (...)

    Heb ik al gezegd maar ze zegt dat ze maar 1 jongen wilt en dat is juist uitgerekend de grootste player van de school.

    Laat haar die gast zijn ware ik inzien. Ze is vast verliefd op hem door zijn uiterlijk en zijn omgang met meisjes. Maar dat moet je haar tonen hoeveel verdriet het haar ook doet.

    Ze zei dat ze het tot Februari ging volhouden

    Ze zei dat ze het tot Februari ging volhouden
    Ze moet het volhouden totdat ze ene oud memetje is.

    Vraag haar dan recht op de man af wat ze ermee wil bereiken , en of ze weet waar ze mee bezig is en wat voor gevolgen het zal hebben ?