• Ik heb vanochtend en vanmiddag allemaal verslagen en blogs gelezen van mensen die een jaar high school in amerika doen. Ze zitten er nu twee maanden en beleven vanalles en dat lijkt me zo vet hè!
    Ik denk dat ik dat na mijn examen ga doen, alle verhalen die ik heb gelezen hebben mij ontzettend enthousiast gemaakt :'D

    Wie van jullie wil ook een jaar High School doen? Hoeft natuurlijk niet per see in Amerika ^^


    You try so hard not trying to try so hard.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Ik heb het gewoon aan tafel gezegd, tijdens het avondeten. Ik zei dat ik had gevonden dat er een mogelijkheid is om tijdens je schooltijd of daarna een jaar (of drie maanden, is ook mogelijk) in Amerika naar school te gaan. Het leek me heel erg leuk omdat ik dan de taal nog beter leer en ook de Amerikaanse cultuur eens van dichtbij kan zien. Het lijkt me een hele leuke ervaring.
    Zoiets zei ik. Mijn ouders vonden dat ook, die zeiden meteen doen!
    Dus ja. (:


    Ik zal het vandaag of morgen meteen proberen. Mijn moeder weet sowieso wel dat ik naar Amerika wil en ik heb ook wel eens High School laten vallen, maar toen had ik er nog niet serieus over na gedacht..
    Ga jij dan binnenkort ook naar een infoavond?
    Thanks anyway^^ :]


    You try so hard not trying to try so hard.

    zou ik wel willen, maar ik ben doof, dus sowieso niet goed in Engels, en anders zou ik het niet alleen doen...


    Live, Laugh, Love and everything will be okay

    Het lijkt me wel awesome om eens te zien, maar ik zal dat nooit alleen doen.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    C0RPSE schreef:
    Lijkt mij wel leuk, maar dan niet alleen :x


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Wat een reacties :P
    Succes meid!

    Maar dan zit ik wel een heel jaar zonder jou ):


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    JongEnBlond schreef:
    Wat een reacties :P
    Succes meid!

    Maar dan zit ik wel een heel jaar zonder jou ):


    Zit je anders toch wel, denk ik. Ik weet niet waar jij van plan bent te gaan studeren?


    You try so hard not trying to try so hard.

    SylviaScenic schreef:
    (...)

    Ik zal het vandaag of morgen meteen proberen. Mijn moeder weet sowieso wel dat ik naar Amerika wil en ik heb ook wel eens High School laten vallen, maar toen had ik er nog niet serieus over na gedacht..
    Ga jij dan binnenkort ook naar een infoavond?
    Thanks anyway^^ :]

    Zeker doen! (:
    Weet ik niet, eigenlijk. Volgend jaar zit ik in mijn examenjaar, dus dan wil ik liever niet gaan. Hierna wil ik nog vwo doen, dus dan denk ik dat het óf in mijn vwo tijd wordt, of erna. (:
    Succes ermee!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Oehh, dat wil ik oook. : 3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Rosyln schreef:
    (...)
    Zeker doen! (:
    Weet ik niet, eigenlijk. Volgend jaar zit ik in mijn examenjaar, dus dan wil ik liever niet gaan. Hierna wil ik nog vwo doen, dus dan denk ik dat het óf in mijn vwo tijd wordt, of erna. (:
    Succes ermee!


    Ik zit volgend jaar ook in mijn examenjaar, daarom wordt het op z'n vroegst ook over anderhalf jaar. Ik hoop alleen dat ik dan niet té oud ben, tegen die tijd ben ik namelijk al 18.. Ik zit gelukkig niet mee dat ik hierna nog vwo wil doen, ik kom namelijk van vwo af en ik ben eindelijk van alle stress verlost haha :')
    En dankje!


    You try so hard not trying to try so hard.

    Ik vind High school doen in Amerika zó chliché. :'D Ik vind het zowiezo heel narrow-minded als mensen denken dat Amerika helemaal het paradijs is, en dat alles is zoals je in The Hills ziet. Mij lijkt Amerika echt niks om in te wonen.
    Nope, ik ga lekker bevriezen in Finland tijdens mijn studie Hospitality & Event management. (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    AAAAAAAAHHH schreef:
    Ik vind High school doen in Amerika zó chliché. :'D Ik vind het zowiezo heel narrow-minded als mensen denken dat Amerika helemaal het paradijs is, en dat alles is zoals je in The Hills ziet. Mij lijkt Amerika echt niks om in te wonen.
    Nope, ik ga lekker bevriezen in Finland tijdens mijn studie Hospitality & Event management. (:

    Dat denkt ze ook niet? :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik wilde mijn laatste jaar middelbare school overdoen in een engelstalig land (liefst Engeland, want Amerika lijkt me eerlijk gezegd niets). Maar ik mag het niet van mijn ouders, ze willen dat ik eerst mijn universitair diploma haal. En daarbij... Ik denk dat zo'n jaar ook erg kan tegenvallen (om even extreme voorbeelden te geven: geen vrienden maken, slecht/minder leuk gastgezin, ...).


    If we had not a soul, music would have created it.

    ikke zou het heel graag willen doen maar ik denk niet dat mijn ouders dat goed gaan vinden


    #WWED - What Would Emma Do?

    Lijkt me wel Coowll in Amerikaa dan ook :'D


    Jump and touch the sky.

    Een vriendin van mij doet dat, maar ik denk dat ik dat emotioneel niet aan kan. Als in, alles achterlaten enzo..


    Life is hard and then we die