• Ik heb een probleem waar ik best wel meezit, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Maar dit eerst even vooraf: Twee jaar geleden stierf mijn paard, en daarna twee vrienden van mij (zelfmoord), daardoor ben ik een somber persoon geworden. Sommige noemen me emo, ik noem me gewoon depressief. Maargoed, ik heb dus een 'donkere' levenswijze, ik hou alleen maar van Thrillers kijken en luister ook naar bepaalde soorten muziek die ook o.a in de emo-catagorie worden ingedeeld. Maar zo ben ik niet geweest, voordat hun stierven, was ik vrolijk en zag alleen het goede in het leven en alle mensen om me heen.Nu is er een jongen, die ik echt super leuk vind. We hebben ook al gekust enzo, maar hij vertelde me steeds dat hij me wel leuk vond, maar zat met mijn stijl. Nu weet ik dat je eigelijk niet moet veranderen voor een jongen. Maar laatst zei hij tegen mij dat het zo niet ging werken. Maar ik wil nu na twee jaar niet meer zo depri zijn. Dus wat zeggen jullie, veranderen en gaan voor die jongen? Of hoe moet ik nu verder? Want ik weet het ff niet meer..
    (btw, ben ook al naar psycholoog/alternatief geneestkundige geweest)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nou, ik zou ten eerste níet veranderen voor die jongen. Dat moet je nooit doen.
    Maar je zegt zelf dat jij zélf niet meer zo depri wilt zijn na 2 jaar. Ik zou dus, als ik jou was, 'veranderen' in een vrolijker persoon -kan niet echt een beter woord vinden- voor jezelf.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waarschijnlijk is die stijl aannemen voor jou een rouwproces (geweest). Ik weet niet of je al over hun dood bent, maar het kan zijn dat - als je dat al bent- je die stijl uit gewoonte gewoon hebt voort gezet. Nu als je zegt dat je hem zelf beu bent en dat je weer vrolijk wil zijn, is dat een teken dat het tijd is dat je hem laat varen. Probeer wat postiever in het leven te staan en weet dat het nooit de bedoeling was van die mensen die overleden zijn, om jou ongelukkig te maken. En nu heb je nog een extra reden om wat meer je best te doen, nl. die jongen. Ik zou zeggen veel succes (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oké, dit is wat ik denk;
    Ga ervoor.
    Normaal zou ik dit niet zeggen want inderdaad, veranderen voor een jongen is gewoon not done. Je wil zelf al jaren niet meer depri zijn, hij geeft je de kans en extra ''moed'' ervoor. Dus waarom niet?
    Go for it!
    Sterkte en succes (flower)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Normaal zou ik zeggen dat je niet moet veranderen voor een jongen, maar in dit geval wel.
    Je wilt zelf veranderen en ik denk, ben er zelfs bijna zeker van dat die jongen je daarbij heel goed kan helpen. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik denk dat het tijd is voor verandering. Je voelt je duidelijk niet goed bij wie je nu bent en je bent ongelukkig. Ik denk dat je het langzaamaan moet loslaten en het positieve terug moet proberen te vinden. Ik denk ook dat je zelf wel wilt veranderen zo te horen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Je moet je niet gaan veranderen voor een jongen. Je moet veranderen omdat je, je er zelf goed bij voelt. Als jij denkt er klaar voor te zijn om alles wat er is gebeurd achter je te laten dan moet je het goed doen. En die leuke jongen kan een goede motivatie. Je moet wat er is gebeurd achter je laten, je moet het niet vergeten maar wel een plekje geven. Dan is het makkelijker om door te gaan...


    Don't dream your life, but live your dream!

    Je moet alleen veranderen als je het zelf wilt, je moet het niet voor die jongen doen.


    wth.

    Verander voor jezelf.
    Als je die jongen er bij krijgt is dat mooi meegenomen, maar als dat niet is, dan is dat maar zo.
    Ik wens je veel succes
    (flower)

    [ bericht aangepast op 21 nov 2010 - 13:33 ]


    effort never betrays you

    Magikal schreef:
    Oké, dit is wat ik denk;
    Ga ervoor.
    Normaal zou ik dit niet zeggen want inderdaad, veranderen voor een jongen is gewoon not done. Je wil zelf al jaren niet meer depri zijn, hij geeft je de kans en extra ''moed'' ervoor. Dus waarom niet?
    Go for it!
    Sterkte en succes (flower)

    Amen. Succes Thalita! (flower) <3


    Hope goes lost but never dies.

    Veranderen voor een jongen? Nee. Veranderen voor jezelf? Ja.


    No growth of the heart is ever a waste