• Mijn 6 weken en 1 dag jongere, huppelkut-achtige nichtje ligt in het ziekenhuis. Sinds vanmorgen pas. Een bacteriële infectie, wordt gezegd. Vanmiddag is ze met spoed van Sittard naar Maastricht overgebracht en nu heb ik te horen gekregen dat haar overlevingskans 50-50 is.
    Dat kun je optimistisch bekijken, maar ook pessimistisch. Er is nu gewoon een kans dat ze echt doodgaat. En we lijken dan totaal niet op elkaar, ze is toch één van mijn beste vriendinnen. Hoe kunnen mensen dan van me verwachten dat ik nu gewoon doorga, terwijl ik eigenlijk gewoon doodsbang ben om haar te verliezen.
    Ze mag gewoon niet doodgaan.
    Ga niet dood, alsjeblieft.

    Sorry, maar ik zit er nu echt ontzettend mee.

    Edit 22/11
    Op dit moment is ze stabiel, maar ze wordt in een kunstmatige coma gehouden. Ik weet niet echt wat ik daarvan moet denken.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 18:35 ]


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Omg sterkte.


    "Ignite, my love. Ignite."

    sterkte! (flower)


    alles komt goed, zo niet, dan toch

    High schreef:
    Ik wens echt dat het goed komt, en heel veel sterkte! Als je haar goed steunt, haalt ze het hopelijk...
    Mensen, wie doet er mee met duimen voor haar?

    Ikkeh!
    Echt heel erg, Sterkte!


    You don't fall, you hugged the floor.

    Jhaa er is iets aan de hand ofso heb ik gehoord..

    Maar dat is heel erg, sterkte !(flower)


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Heel veel sterkte Reticent! Hopelijk overleeft ze het.
    Zit ze eigenlijk ook op deze site?

    Even on-topic:
    Op The Sims 3 site was er ook iemand overleden, die veel voor de site betekende, dus was het ook voor iedereen even slikken.

    Maar je nichtje moet het gewoon halen!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Sterkte, meid! <3
    Blijven hopen & geloven! Het komt heus wel goed!
    ik zal voor haar bidden.


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Sterkte (flower)
    Hoop dat het goed komt.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Flawless schreef:
    Dan hoop ik voor jou dat ze het haalt,echt waar! Sterkte!<3


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Oh sterkte (L)


    ailoveejoee.

    Mijn oom had 5-100 overlevingskans en die leeft ook nog gewoon. Ik zeg, puur geluk? Sterkte ermee meis! (flower)