• Ik snap een van mijn vrienden echt niet meer.

    Toen ik bij de fietsenstalling van een cultuurcentrum stond, probeerde ik mijn rugzak aan mijn fiets vast te maken. Dus ik vraag haar: 'Kun je die fiets even vasthouden?' Ze reageert: 'Ik ga al door.' Dus dan fietst ze al met de klas mee. -ik bleef alleen achter terwijl ik die rugzak op die fiets probeerde te zetten. die fiets gleed steeds uit mijn handen en kwam steeds tegen mijn knie aan, en aangezien ik snel pijn heb deed dat veel pijn ;__;- Even later waren we terug op school en zei mijn vriendin dat ze haar boekentas ging halen -die helemaal boven in het schoolgebouw zat- dus ik zeg tegen een ander meisje met wie ik naar huis ging fietsen of ze kon wachten. Ze vond het niet erg en wachtte. Na een kwartier in de regen te hebben gestaan, komt mijn vriendin terug en kijkt me boos aan en zegt 'Je moest niet wachten. Ik heb strafstudie.' en toen vroeg ik waarom en zij zei 'Weet ik niet. Maar wat wacht je op me?' en toen fietste ze de andere kant uit en dan heb je even een kwartier voor niets staan te wachten. Mijn moeder was boos op me omdat ik zo laat thuiskwam.

    Nu even kort, ze is boos op me omdat ik op haar heb gewacht en vervolgens fietst ze weg zonder een woord te zeggen terwijl ik verwachtte dat ze met me mee zou fietsen. Oh yay. ._.

    Ik heb het de laatste tijd vaak dat iemand boos op me is en ik weet de reden dus niet echt. Hebben jullie dat ook vaak? o:


    All this dampness is damp.

    Ik heb dat ook wel eens, ja.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    leuke vriendin T_T


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Huh, ze is boos omdat jij op haar wachtte? Dat slaat serieus nergens op, dat is alleen maar heel aardig van je (zeker als zij wel weg fietste toen jij haar iets vroeg). Sorry hoor, maar wat een vaag persoon. ;o

    RoseDestiny schreef:
    leuke vriendin T_T


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    RoseDestiny schreef:
    leuke vriendin T_T

    gezelig vriendin dat heb ik gelukkig nog nie gehad
    sterkte(Y)


    Shoganai i ne~

    Ik zou haar gewoon negeren ofzo.
    Jij bent zo lief om te wachten en dan krijg je zo'n antwoord? :O
    Dat vind ik niet kunnen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Pancakez schreef:
    Ik heb dat ook wel eens, ja.


    They fell in love, didn't they?

    Als zij jou volgende keer vraagt om haar te helpen zou ik haar gewoon hetzelfde lappen!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Tja, misschien zit ze met iets? Het is iig niet helemaal eerlijk van haar, terwijl jij zo aardig was om op haar te wachten. O.o


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RoseDestiny schreef:
    leuke vriendin T_T


    we were always meant to say goodbye.

    Dat is geen vriendin.

    Zo ken ik er ook heen hoor, ze dénkt continu dat ze alles beter weet en ze is zo niet leuk koppig.
    Mr gelukkig niet alleen tegen mij.
    Bitch.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ecstasy schreef:
    Huh, ze is boos omdat jij op haar wachtte? Dat slaat serieus nergens op, dat is alleen maar heel aardig van je (zeker als zij wel weg fietste toen jij haar iets vroeg). Sorry hoor, maar wat een vaag persoon. ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Ecstasy schreef:
    Huh, ze is boos omdat jij op haar wachtte? Dat slaat serieus nergens op, dat is alleen maar heel aardig van je (zeker als zij wel weg fietste toen jij haar iets vroeg). Sorry hoor, maar wat een vaag persoon. ;o


    effort never betrays you