• Nou ik moet elke dag met de bus en dan op centraal station breda overstappen.
    Alleen mijn bus kwam vandaag pas een half uur. Dus ik zou eigenlijk een half uur in de kou op het Station moeten wachten. En toen zag ik de bus van Oosterhout staan (een stadje naast mijn dorpje) Dus ik dacht als ik nou gewoon in die bus gaat zitten stap ik over op het station in oosterhout.
    Alleen toen ik op oosterhout aankwam zag ik dat mijn bus pas een kwartier later kwam. En ik had het zo koud en dus ik dacht: ik loop verder naar de volgende bus halte dan blijf ik in beweging.
    Alleen toen had ik de verkeerde afslag genomen en was ik een verdwaald. -_-' Wat best dom is want ik ben zowat in oosterhout opgegroeid. En uiteindelijk hebben mijn ouders me opgehaald want ik wist wel welke straat :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Haha, dat is ehm... slim :'D


    Only losers can act the way you do

    whahahahahahahahaha
    Sorry waarschijnlijk vind je dit niet om te lachen:X maar het klinkt zo geinig!


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Nou, je was tenminste niet vergeten je mobieltje mee te nemen (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh, oké.
    Dat is inderdaad niet slim, hahaha.(krul)


    effort never betrays you

    Haha slim (:


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Haha. Da's wel een kunst (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben trots op je ;')


    Ik ben gemeen xoxo

    Omydevil, zoiets is mij ook is een keer overkomen XD Alleen had ik geen btg meer en moest ik iemand op straat vragen >.>


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Somnium schreef:
    Haha, dat is ehm... slim :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dan ben je blij als je batterij niet leeg is.. xD

    haha xD


    When you believe your dreams come true