• Het koste me veel moeite om dit met jullie te delen, ik hoop dat jullie het beseffen als jullie dit lezen.

    Hallo mensen,
    Ik voel me de laatste tijd echt ontzettend rot en dat kom grotendeels door dit forum. Ik heb hier lief en leed gedeeld en altijd hebben mensen mij geholpen of wat voor mogelijke manier dan ook gesteund. Ik waardeer het heel erg dat deze mensen dat gedaan hebben. Ik heb echter ook mindere kanten van dit forum gezien. Ik verwacht kritiek, dus ben bereid om ook deze dingen met jullie te delen;
    - Ik vond dat hoe geheimzinnig er werd gedaan rond de crew richting de users niet bepaald prettig. Ik heb ook gehoord dat er geroddeld is het in het modforum over users. Ik vind dit werkelijk verschrikkelijk en dit heeft mij ook beïnvloed in mijn keuze.
    - Ik merk dat er steeds meer troll-accounts kwamen die onder andere ook mijn ideeën afkraakten.
    - Users zijn gewoon gemeen en reageren bot op elkaar.

    Het spijt me, ik ben ook niet altijd de beste geweest, ook ik heb veel steken laten vallen en fouten gemaakt, maar ik kon het niet meer aan. Dit forum vreet me helemaal op. Ik lig er nachten wakker van en voel me dood ongelukkig. Ik heb me zelf twee maanden lang ontzettend rot gevoeld, omdat ik dacht dat iemand de hele tijd frustraties richting mij had, wat achteraf niet eens waar bleek te zijn. Het feit dat ik daar twee maanden over in de put heb moeten zitten, heeft mijn besluit gewoon vast gemaakt. Ik ga weg. Ik weet niet voor hoelang, misschien wel voor altijd, maar ik ga eerst alles keurig afhandelen voordat ik wegga. Zo wil ik dat mijn rpg's een eigenaar krijgen die goed op ze let en ze goed bijhoudt zodat ze niet dood hoeven te lopen.

    Nogmaals, dit had nooit zo mogen gaan. Het spijt me enorm van de last die ik jullie bezorgd heb van de oneindige zeurtopics die ik heb gemaakt. Ik heb mijn les geleerd en dat is dat niet thuishoor op een forum als deze. Ik hoop dat jullie het begrijpen.


    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:05 ]


    26 - 02 - '16



    Sorry, most appropriate image

    Jammer dat je weg gaat tho. Het is altijd jammer als iemand zich niet meer thuisvoelt op het forum :C


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:



    Sorry, most appropriate image

    Jammer dat je weg gaat tho. Het is altijd jammer als iemand zich niet meer thuisvoelt op het forum :C


    Dat plaatje gaat in m'n beginpost, het past er gewoon perfect bij.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het zo jammer om te lezen dat je je niet meer goed voelt door het forum. Ik begrijp je frustraties en ik het dan ook jammer dat je daarom kiest om weg te gaan. Ik ga je zeker missen, dus ik hoop dat het contact buiten Quizlet niet zal wegvallen. Je moet weten dat je een echte vriendin voor me bent geworden en dat allemaal door deze site. Hopelijk voel je je snel weer beter, Erieka. En ik zeg het wel vaker, maar ik doe het nog is, als er iets is kan je gewoon altijd bij mij terecht. Ik zal er altijd voor je zijn!


    16 - 09 - '17

    Doge schreef:
    (...)

    Dat plaatje gaat in m'n beginpost, het past er gewoon perfect bij.


    Alles doge past perfect bij Doge!

    Gutbye mijn mede stelling-lezende-debatteur. Ik zal onze gedeelde herinneringen koesteren... Like, alle twee posts van je die ik gezien heb. Ik kom er zo vaak pas achter dat mensen bestaan als ze weggaan T_T


    quidquid excusatio prandium pro

    Hoewel ik je niet echt super goed ken vind ik dit wel jammer..
    Ik keek altijd met bewondering naar je reactie's op het forum of bij story's bijvoorbeeld.
    Laat ik zeggen dat ik best wel naar je opkijk, haha.
    Echt heel jammer dit! En ik zal je ook zeker missen.
    Maar misschien is het ook beter want dan heb jij ook rust, en dan lig je niet nachten wakker, dat is ook niet uit te houden op een gegeven moment!
    Je moet doen wat het beste voor je is!


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Naahw, Erieka. Onwijs jammer dat je je niet meer fijn voelt op het forum. :c Maar natuurlijk kunnen we je niet tegenhouden als je weg wilt gaan, en ik respecteer je keuze.
    Tenzij dat je de mensen die je op Q hebt van je facebook gaat verwijderen (wat ik niet gok en al helemaal niet hoop), ga ik je natuurlijk op facebook wel spreken. Of whatsapp. Of weetikveel. Dus contact met je houden wil ik in ieder geval wél. (Tenzij jij dat niet wilt natuurlijk, hahaha)
    But it's still sad, that you're leaving. And I'm going to miss you here. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben blij voor je dat je deze stap hebt durven te zetten en het ook durft te vertellen op het forum. Ik hoop dat het gauw beter met je gaat en je break je goed zal doen, want je bent een geweldige meid die het verdient om gelukkig te zijn. Natuurlijk ga ik wel contact met je houden op Facebook, hoop ik toch, en ik wens je anders natuurlijk nog heel veel geluk. Ik hoop natuurlijk dan je ooit nog terugkomt, maar het belangrijkste is dat je je goed in je vel voelt. See you soon, and don't forget that I love you.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 22:18 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Heel erg jammer dat dit gebeyrd is. Ik ken je verder niet maar nog het is jammer. Ik herken mezelf er deels in. Sowieso vind ikzelf forum minder gezellig dan voor hewn. Iedereen met commentaar en opmerkingen die verkeerd gemaakt worden enz.

    Ik wens je veel succes met ewn normaal leven,ik kan me niet voorstellen hoe dat is zonder Quizlet. Dan zou ik spontaan vrije tijd keijgen:3

    Het is vor jezelf misschien maar beter even. Hopelijk Tot ziens


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik vind het echt naar om te horen dat je je door dit forum zo naar voelde ): Ondanks dat ik je nooit heel veel gesproken heb, zal ik je wel gaan missen.


    Stenenlikker

    NEEEEEEEEEEEEEEEEE.
    Trek je aub niet zo veel aan van sommige kinderen hier, pls.
    ):


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat had ik ook, zo'n twee jaar geleden. Toen had ik het even helemaal gehad met Quizlet, en vooral het forum. Ik was van plan om voor altijd weg te blijven, maar na ruim een half jaar kwam ik alweer terug. ^^
    Oftewel, ik begrijp dus hoe je je voelt. Hopelijk blijf je niet voor altijd weg, dat zou jammer zijn. :c


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik vindt het naar dat je je zo voelt, en ik vind het jammer dat je weggaat, eigenlijk weet ik niet wat te zeggen. Ik ga je zo ongelogelijk hard missen en ik hoop dat we een manier vinden buiten Q te praten. Aangezien ik geen facebook heb.
    Echt jammer dit allemaal.:'c


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het heel erg jammer dat je je zo rot voelde door dit forum, maar het is erg goed dat je deze beslissing hebt durven te maken. Het is verstandig dat je voor jezelf kiest in een geval als dit. Q moet leuk zijn, niet een verplichting en iets waar je ontzettend down van raakt.
    Ik hoop dat we je ooit weer terug zien. Tot dan heel veel plezier met andere dingen! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Debbaut schreef:
    Ik vindt het naar dat je je zo voelt, en ik vind het jammer dat je weggaat, eigenlijk weet ik niet wat te zeggen. Ik ga je zo ongelogelijk hard missen en ik hoop dat we een manier vinden buiten Q te praten. Aangezien ik geen facebook heb.
    Echt jammer dit allemaal.:'c


    Email? Ouderwets brieven schrijven, Skype? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah, nee, wat erg om te horen dat je om deze reden weggaat. Ik heb nooit veel met je gesproken en ken je niet zo goed als anderen hier, maar je was me zeker wel opgevallen en het is naar om te horen dat jij je zo voelt. Ik kan het me wel voorstellen, zelf heb ik ook wel eens de drang gehad om mijn account te verwijderen, maar dat heb ik nooit echt gedaan. Ik vind het jammer dat je weggaat en hoop dat je je snel weer wat gelukkiger voelt en dat we je hier weer eens terug zullen zien.


    :)