• Heyy
    Weet er iemand hier een goede (GRATIS -_-) downloadsite/torrent waar ik de sims 1 met al die uitbreidingspakketen kan downloaden? :O Die cd's van mij zijn bijna helemaal verkrast en ik had mijn kleine broertje beloofd die spellen er weer op te zetten.. :'O

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 17:38 ]


    ars moriendi

    nee sorry ik koop ze altijd trouw in de winkel -de sims dan- :Y)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Google is your friend

    MrDERP schreef:
    Google is your friend

    Nou, voor mij vandaag niet dan, want ik kan niets vinden..


    ars moriendi

    Outside schreef:
    (...)
    Nou, voor mij vandaag niet dan, want ik kan niets vinden..


    Here u go

    Als je eens gaat kijken bij de tweedehandsspelletjes in een winkel heb je er gemakkelijk al een voor 6 euro. Het kan even duren voor je ze er allemaal vind, maar als je ze gaat downloaden zitten die echt vol fouten, enzo. Het is niet aan te raden.


    Let the Night embrace you

    Solita schreef:
    Als je eens gaat kijken bij de tweedehandsspelletjes in een winkel heb je er gemakkelijk al een voor 6 euro. Het kan even duren voor je ze er allemaal vind, maar als je ze gaat downloaden zitten die echt vol fouten, enzo. Het is niet aan te raden.

    Opzich een goed idee lieve sgat, maar ya know... The Sims 2 & 3 kun je maar 1 of 2 keer instaleren en daarna issie geblokt dus tweedehands zou ik niet doen!
    Wel kun je m voor 15 euro halen bij E-Plaza

    Ik heb mijn Sims 2 seizoenen misschien al 5 keer geïnstalleerd? :3


    Let the Night embrace you

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    Opzich een goed idee lieve sgat, maar ya know... The Sims 2 & 3 kun je maar 1 of 2 keer instaleren en daarna issie geblokt dus tweedehands zou ik niet doen!
    Wel kun je m voor 15 euro halen bij E-Plaza

    Wtf? Dat was niet bij mij zo?

    OT: Ik zou het niet downloaden, want dan moet je ook veel erm, ingewikkelde dingen hebben om alles te kunnen zien enzo en gedoe.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik kan je helpen wacht 3sec!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    http://thepiratebay.org/torrent/4232543/[Rs_Dlf]_The_Sims_2_FULL_[standalone]_NL
    Kijk eens aan,
    alleen ik moet wel zeggen, op mijn computer doet hij het, en bij een vriendin van mij gaat hij niet verder als het start scherm..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Junns schreef:
    nee sorry ik koop ze altijd trouw in de winkel -de sims dan- :Y)


    You are beautiful, you are love.

    als je het wilt downloaden moet je immitchen erop zetten en telkens van cd wisselenen omdat niet alles op 1 cd past


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    download maar gewoon die link van mij, het is aanklikken en hupsakee, hij installeert en je hoeft er geen cd's in te douwen enzo.


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Solita schreef:
    Ik heb mijn Sims 2 seizoenen misschien al 5 keer geïnstalleerd? :3

    De uitbreidings pakketen kunnen wel meerdere keren, maar de andere niet. ;x

    Adored schreef:
    http://thepiratebay.org/torrent/4232543/[Rs_Dlf]_The_Sims_2_FULL_[standalone]_NL
    Kijk eens aan,
    alleen ik moet wel zeggen, op mijn computer doet hij het, en bij een vriendin van mij gaat hij niet verder als het start scherm..

    Ik bedoelde eigenlijk sims 1, maar bedankt voor de moeite <3


    ars moriendi