• Love him, hate him, maar vandaag is het 19 jaar geleden dat Freddie Mercury, bekend als de leadzanger van Queen, overleed aan de gevolgen van AIDS.

    05-09-1946 * 24-11-1991

    Omdat Freddie mijn grootste inspiratiebron is in zowel de manier waarop hij zijn leven aanpakte (waaruit vooral blijkt dat het hem niks kon schelen wat anderen van hem vonden en hij helemaal zijn eigen weg ging. dat bewonder ik enorm) als de geweldige muziek die hij met Queen schreef. Ook heeft hij in een moeilijke periode van mijn leven, me geholpen me er doorheen te zetten. =)

    Dus vind ervan wat je wilt.. ik moest het even kwijt :-)

    <3


    ars moriendi

    Persoonlijk snap ik niet wat mensen in hem zien als een idool. Dus kan iemand me dat uitleggen? (krul)


    -

    Genius schreef:
    Persoonlijk snap ik niet wat mensen in hem zien als een idool. Dus kan iemand me dat uitleggen? (krul)

    In Freddie? Of in een idool op zich?


    ars moriendi

    Hush schreef:
    Dat hij mag rusten in vrede.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Genius schreef:
    Persoonlijk snap ik niet wat mensen in hem zien als een idool. Dus kan iemand me dat uitleggen? (krul)

    -Hij was een genie, echt werklijkwaar, die man was zo onwijs creatief en maakte de prachtigste, meest unieke muziekstukken (like Bohemian Rhapsody).
    -Hij kon werkelijk waar alles zingen. Rock, opera, funk.. you name it.
    -Zijn extravagante persoonlijkheid spreekt me enorm aan: hij is echt uniek, en zette overal echt zijn eigen stempel op.
    -Hij was een onwijze showman met onwijs veel energie.
    -Hij schreef kon zijn gevoelens uitten in zijn liedjes (show must go on, these are the days of our lives, als je daar ook maar een béétje naar luistert en je kent Freddie verder niet, weet je toch hoe hij zich voelt en wat voor iemand het was)
    -Zijn stem is ongelooflijk ^^
    -Iets aan die man maakt me gewoon onwijs gelukkig.


    Informatie genoeg? :Y)

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 21:55 ]


    ars moriendi

    Ik vind Queen goed, ja (:
    Maar ben er niets echt fan van
    Al heb ik wel een paar liedjes in m'n iTunes (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Mercury schreef:
    (...)
    Hm, nou bij mij op school kent iedereen Queen en zen bandleden wel. Brian May bvb de gitarist is echt onwijs goed en staat naast jimmi hendrix wel bekend als de beste gitarist allertijden ;)

    En Slash dan? (krul)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hush schreef:
    Dat hij mag rusten in vrede.


    effort never betrays you

    Stamppot schreef:
    (...)
    En Slash dan? (krul)

    .. die ook _O_


    ars moriendi

    C0RPSE schreef:
    May he rest in peace. (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Mercury schreef:
    (...)
    .. die ook _O_

    Dan is het goed, haha :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Dan is het goed, haha :9~

    :Y)


    ars moriendi

    Mercury schreef:
    (...)
    Stuk tekst.


    Informatie genoeg? :Y)

    Jahoor.


    -