• Jep, welke troetel naam heb jij van je ouders gekregen?, Ik Tit maar je spreekt het uit als Tiet en ik schaam me er echt doodt voor.

    && Mijn vrienden noemen me Chara.
    Welke troetel naam heb jij?.^^


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sam.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dee pillie

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 0:58 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    doos & dow.


    Alleen maar tranen van geluk

    Vroeger in de kleuterschool noemde iedereen me Tobia -.- Nu heet ik gewoon weer Toke. [:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Op de basisschool zat ik met een andere Ilja in de klas, maar daar hebben we niet echt een bijnaam voor verzonnen. Als er iets van namen ofzo werden opgelezen dan zei de juf altijd de achternaam erbij x'D In het begin was het Kleine Ilja en Grote Ilja (ik was de kleine, want ik was niet zo groot en die andere was heel groot, haha), maar dat kwam een beetje lullig over, want dat soort dingen snapte ik in groep 6 nog niet zo, haha. En in de klas werden we gewoon niet bij elkaar gezet en eigenlijk zei iedereen gewoon de achternaam.
    En vanaf de 1ste t/m de 3de op de middelbare school zat ik ook met een andere Ilja in de klas, maar dat was hetzelfde verhaal (op het kleine en grote ding na).
    En eigenlijk heb ik verder geen troetelnaam, want mijn naam is gewoon al kort x'D


    To live would be an awfully big adventure

    Iedereen noemt me Hes of Hessie xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Mijn ouders noemen me Titut ¬¬''

    vivi
    (en haar bloemen vriendjes)(flower)


    «´¨`•..¤:Peace¤..•´¨`»

    Peen of Guffeltje haha.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mandakleinpanda--'. Of guppie, of tante pollewop.

    Mijn vader noemt me Snubbe, mijn moeder noemt me Muis, mijn oma noemt me Kikker en mijn vriendinnen noemen me San of Sannepanne.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 11:25 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Momo ^^