• Wie heeft dat ooit gedaan?
    Ik ga morgen naar school om boeken op te halen en meteen een nieuwe klas/rooster aanvragen, omdat ik geen ruzie wil uitlokken (laat ik maar eens de goede leerling zijn). Ook heb ik op dinsdag 2 tussenuren na elkaar en op donderdag 3 en ik heb bijna nooit huiswerk.
    Hoe zal ik het aan mijn afdelingshoofd gaan vragen? Ik wil niet als een verwend nest overkomen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Waarom wil je dat doen dan?


    -

    Dat gaat bij mijn school volgens mij niet eens. O-o

    Ik denk dan dat je het voorzichtigjes moet vragen en uitleggen waarom je naar een andere klas wil,


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Genius schreef:
    Waarom wil je dat doen dan?
    Te veel tussenuren en bij een bepaald kind kan ik niet in de klas zitten, omdat we dan te veel ruzie krijgen


    Today will be Girl's Day party with you~

    Yoseob schreef:
    (...)Te veel tussenuren en bij een bepaald kind kan ik niet in de klas zitten, omdat we dan te veel ruzie krijgen

    Ik vind teveel tussenuren niet bepaald een goeie reden. En ik betwijfel eerlijk gezegd dat ze jou om die redenen in een andere klas zullen zetten. Maar je kan het altijd vragen natuurlijk, en dan gewoon zeggen dat het jou het beste idee lijkt om er een leuk schooljaar van te maken.


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik vind teveel tussenuren niet bepaald een goeie reden. En ik betwijfel eerlijk gezegd dat ze jou om die redenen in een andere klas zullen zetten. Maar je kan het altijd vragen natuurlijk, en dan gewoon zeggen dat het jou het beste idee lijkt om er een leuk schooljaar van te maken.
    Onze school heeft vorig jaar beloofd dat ze onze roosters beter zouden maken na de grote verbouwing.
    Vorig jaar had ik 4 tussenuren verspreid over 5 dagen en nu heb ik er 8 terwijl ik gemakkelijk bij andere clusters kan zitten (heb ik al bekeken).

    Maar ik zie wel, ik verwacht idd niet te veel.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb ook vijf tussenuren in de week en verder enorm veel les, dus voor tussenuren zou je echt niet een andere klas kunnen krijgen, lijkt mij zo.
    Kan je niet alleen de lessen waarbij je bij dat "kind", zoals je hem/haar noemt, zorgen dat je daarbij in een andere klas zit en verder gewoon?
    Ach ja, succes, ik denk dat 't met alleen die redenen niet lukt, maar misschien lukt het je wel ^^


    “Love is a contradiction.”

    Gewoon vragen of je naar een andere klas wilt en dan uitleggen waarom.
    Bij mijn school zijn ze daar makkelijk in

    [ bericht aangepast op 21 aug 2011 - 16:45 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Yoseob schreef:
    (...)Onze school heeft vorig jaar beloofd dat ze onze roosters beter zouden maken na de grote verbouwing.
    Vorig jaar had ik 4 tussenuren verspreid over 5 dagen en nu heb ik er 8 terwijl ik gemakkelijk bij andere clusters kan zitten (heb ik al bekeken).

    Maar ik zie wel, ik verwacht idd niet te veel.


    Acht tussenuren?
    Dan zou betekenen dat je gemiddeld maar vier dagen les hebt...
    Dat is ook slecht. Volgens mij mag dat ook helemaal niet.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik ben 1 keer van school gewisseld midden in een schooljaar, en als ik een hekel had aan mijn klas mocht ik 2 weken na de eerste schooldag nog veranderen.


    <3

    Ga je nou serieus een andere klas aanvragen omdat je lessenrooster je niet aanstaat?


    Has no one told you she's not breathing?

    Onze klas wordt gesplitst dit jaar en als wij niet bij elkaar zitten (Ik en mijn vriendinnen dus) vragen we gewoon overplaatsing zodat we weer bij elkaar kunnen zitten :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Secretive schreef:
    Ga je nou serieus een andere klas aanvragen omdat je lessenrooster je niet aanstaat?


    Ex astris, sciencia

    Vanwege je lesrooster/tussenuren mag je geen andere klas aanvragen, geloof ik. Tenminste, bij ons niet. Daar moet je maar mee leren leven.
    Dus je moet een andere echt góede reden hebben om weg te mogen. Ik las omdat je geen ruzie wilt uitlokken. Nou, dan doe je dat toch niet? Negeer die persoon gewoon, hoef je toch niet helemaal voor naar een andere klas?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Jezus, ik had ook iets van 5 tussenuren per week. Ik was een van de mensen in de klas met weinig tussenuren. Een paar mensen hadden 5 tussenuren op een dag, en door de rest van de week verspreid ook nog tussenuren. Dat gedurende verschillende roosters enkele maanden lang D:


    quidquid excusatio prandium pro