• Ik heb mijn hand gekneust/gebroken, daardoor moet ik al mijn huiswerk, aantekeningen en nog wat dingen zoals dingen voor mijn agenda met 1 hand doen. Dat is niet om bij te houden, dus ik maak ook dingen heel veel thuis. Maar ik moet nu een hele grote schrijfopdracht maken, met 1 hand. Dus ik aan mijn nederlands lerares gevraagd of ik hem volgende week in mocht leveren. Krijg ik dit als antwoord. "Ja het kan me geen ene reet schelen of je nu een hand minder hebt. je levert hem vrijdag in zo niet dan heb je een 1." Ik vind dit respectloos en abnormaal.

    Wat vinden jullie hiervan?

    Btw ik maak al mijn huiswerk op de laptop nu.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 21:01 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    NikkiPedia schreef:
    Lol dat vind ik ook kinda respectloos. Ze had je tenminste wel het weekend mogen geven vind ik.


    None but ourselves can free our minds.

    weird.


    Don't dream your life, live your dreams.

    Dat vind ik hartstikke respectloos...


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik had hem echt niet vrijdag ingeleverd. Kan je niet naar de coördinator of teamleider ofzo? I mean come on, als je je voet kneust hoef je toch ook niet mee te doen met gym?


    when words fail, music speaks.

    NikkiPedia schreef:
    Lol dat vind ik ook kinda respectloos. Ze had je tenminste wel het weekend mogen geven vind ik.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    kut voor je ;(


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Ik vind het gewoon kinderachtig docenten doen alleen zo om te laten zien wie de baas is


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget