• Ik heb mijn hand gekneust/gebroken, daardoor moet ik al mijn huiswerk, aantekeningen en nog wat dingen zoals dingen voor mijn agenda met 1 hand doen. Dat is niet om bij te houden, dus ik maak ook dingen heel veel thuis. Maar ik moet nu een hele grote schrijfopdracht maken, met 1 hand. Dus ik aan mijn nederlands lerares gevraagd of ik hem volgende week in mocht leveren. Krijg ik dit als antwoord. "Ja het kan me geen ene reet schelen of je nu een hand minder hebt. je levert hem vrijdag in zo niet dan heb je een 1." Ik vind dit respectloos en abnormaal.

    Wat vinden jullie hiervan?

    Btw ik maak al mijn huiswerk op de laptop nu.

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 21:01 ]


    Yongguk & Daehyun <33

    Lol dat vind ik ook kinda respectloos. Ze had je tenminste wel het weekend mogen geven vind ik.


    Your make-up is terrible

    Damn, dat is echt heel erg onrespectloos.

    Naar je mentor stappen. Desnoods Afdelingsleider.
    Wat een *** wijf.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    ga typen
    deed ik met mijn gebroken sleutelbeen (nerd)

    het is abnormaal ja


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik zou meteen gaan klagen bij de directeur of wat dan ook.


    effort never betrays you

    NikkiPedia schreef:
    Lol dat vind ik ook kinda respectloos. Ze had je tenminste wel het weekend mogen geven vind ik.

    Dan typ je hem uit.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    vraag iemand anders om hem te typen. jij zegt de tekst op en diegene typt het voor je


    "Ignite, my love. Ignite."

    Uittypen? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat is idd niet eerlijk. Ge ermee naar je mentor ofzo, want je hebt een geldige reden voor uitstel.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Sonatina schreef:
    Damn, dat is echt heel erg onrespectloos.

    Naar je mentor stappen. Desnoods Afdelingsleider.
    Wat een *** wijf.

    Haha, onrespectloos? Dat is dus een beetje dubbelop. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    NikkiPedia schreef:
    Lol dat vind ik ook kinda respectloos. Ze had je tenminste wel het weekend mogen geven vind ik.

    idd.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    wat een bitch....


    Alleen maar tranen van geluk

    Romances schreef:
    Uittypen? :'D


    Moet het met links doen dat gaat heel lang duren, omdat rechts mijn schrijfhand is en met rechts sneller ben in typen dan met links, dus met links typ ik heel langzaam. :S


    Yongguk & Daehyun <33

    jah,dat is inderdaad niet vriendelijk.
    Een leerkracht zou toch moeten snappen dat dat heel moeilijk is?
    Nou jah,hoop dat het je lukt! (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    wat een *(#*@)&%*#()@!^~*&