• Nou een meisje dat ik ken heeft dit in haar msn naam staan:
    " Celine (L)pleeg zelfmoord xx your bff pleeg tochmaar geen zelfmoord wan tda wil ik doen bij jou. maar ik hou toch wel vanjouhoor.

    Ik weet dat het een grapje is maar ik vind dit niet het onderwerp om daar een grap over te maken.
    Ik zit namelijk hier nu met tranen in mijn ogen omdat mij oom zelfmoord heeft gepleegd en dan zitten sommige mensen daar grappen over aan het maken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Echt belachelijk! sorry hoor maar ik vind dat niet kunnen. Ik kon er niet eens om lachen, wie wel? Het is gewoon respectloos


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Ecstasy schreef:
    Die heeft echt een vreemd gevoel voor humor. ;o


    And now we're counting down to Phase Zero.

    wtf


    (Be)lieve in (you)rself

    Ecstasy schreef:
    Die heeft echt een vreemd gevoel voor humor. ;o


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Crime schreef:
    Zelfmoordgrappen? Omg.(cat)


    Don't dream your life, live your dreams.

    Sniper schreef:
    Tsja, echt vriendelijk is het ook niet and I see dat het hard aankomt, maar ik denk dat de enige manier om je ertegen te wapenen is dat je t niet persoonlijk moet opvatten.

    Inderdaad, het is niet alsof dat meisje dat deed om jou te kwetsen. Er gebeuren wel meer dingen die ethisch misschien niet helemaal correct zijn, maar als je je daar teveel van aan gaat trekken kan je heel verdrietig worden (;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    zelf moord grappen zijn zielig :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Wedden dat het een 1e-jaars is. Of een heel kinderachtige 2e-jaars.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ecstasy schreef:
    Die heeft echt een vreemd gevoel voor humor. ;o


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik snap die grap sowieso niet dan? :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    er zijn dus dingen waar je geen grappen over moet maken, zoals dit onderwerp.


    Behind the laughter it actually means something.

    Wat is de grap? Ik snap hem niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wacht wacht, ze wilt iemand zelfmoorden? Dat zal moeilijk gaan. (cat)


    All this dampness is damp.

    Wat een humor.

    Maar vat het niet te persoonlijk op. Overal worden grappen over gemaakt. En soms moet je dingen gewoon laten, hoe erg je het zelf ook vind


    Don't dream your life, but live your dream!

    Stamppot schreef:
    Iedereen spot overal mee. Je moet het niet zo persoonlijk nemen. Het leven is hard. Daar moet je maar aan wennen.

    Goed gezegd.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.