• Justin Bieber komt met nieuwe accessoires voor zijn fans. Afgelopen vrijdag presenteerde hij in New York een kleurrijke condoomlijn die is genoemd naar zijn nummer ‘Bigger’.

    bron


    "Ignite, my love. Ignite."

    gosh. er is eens iets populair hoor. wtf, dit is volgens mij de reden waarom iedereen iets tegen de bieber fever heeft. wat heeft hij? een goed nummer (dat eigenlijk een samenwerking is met Rascall Flatts), een pretty face, en ka-ching, geld rolt binnen.
    maakt hij dan n boek, film, stripverhaal, barbies, condooms, weet ik veel wat uit?
    ohja, en dan doe je tuurlijk niet mee met de hype --' wtf, overcommercieel kind dat hij is! heeft gwn iets tegen overcommerciele dingen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    De 3JS brengen rondom een songfestival een extra stevig condoom op de markt en zullen dit dragen tijdens hun optreden.


    WTF O.o


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Aandacht te kort.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Haha. Ik vind 'm zo geniaal <3


    Smile and live.

    ghehe droog x'D


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Hahahahahahahahahahahahahahah! Heeft hij die ook voor je oren, trouwens, want in de tegenwoordige tijd hebben we die wel nodig -KUCH- Rebecca Black -HOEST-


    I wish you were here.

    Eerder 'smaller'.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mensen, dit topic is al heel oud. Waarom zou je het weer omhoog schoppen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Professor schreef:
    Debiel Bieber. (:


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Copy Cat (cat)

    Die fucking bieber gaat te verr o__O


    =

    EstrellaVida schreef:
    Ook leuk? xd Meisje van 10 dat JB fan is wil meteen al condoom halen xd
    Denk niet dat dit zo heel erg slim is van die damn Bieber xd

    Wtf....
    Juist...
    moet ik daarmee blij zijn ofzo?? O__e"


    ;

    PUKKELxDING schreef:
    Iets wat hij zelf ook moet worden :)

    Lul niet :') Ik ken geen 1 jongen van 17 die groter is dan Justin Bieber. Ben geen fan, maar dat gezeik dat ie nog een baby is kan ik niet goed tegen. De meeste jongens van 17 die ik ken zijn zelfs kleiner en jonger in het doen en laten. Maar oké.


    Gradually, then suddenly..

    'Hit the right note' hahaha :'D


    None but ourselves can free our minds.

    PUKKELxDING schreef:
    Iets wat hij zelf ook moet worden :)


    - out-


    You're beautiful.