• Justin Bieber komt met nieuwe accessoires voor zijn fans. Afgelopen vrijdag presenteerde hij in New York een kleurrijke condoomlijn die is genoemd naar zijn nummer ‘Bigger’.

    bron


    "Ignite, my love. Ignite."

    Sombres schreef:
    (...)
    Lul niet :') Ik ken geen 1 jongen van 17 die groter is dan Justin Bieber. Ben geen fan, maar dat gezeik dat ie nog een baby is kan ik niet goed tegen. De meeste jongens van 17 die ik ken zijn zelfs kleiner en jonger in het doen en laten. Maar oké.


    HEY!!!!!!

    Ik mag dan al bijna 2 jaar geen 17 meer zijn, maar een internetmep kun je nog steeds krijgen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    OMG die reacties onder dat artikel zijn geniaal.


    Lies are not the stories we tell, they're the lives we lead

    Jizzed in my pants.


    All was well.

    HAHA welke jongen zou nu in godsnaam een condoom van Bieber willen dragen :'DDD


    Olive

    "Mijn zoon doet het veilig en heeft bij mijn weten nog geen kinderen. En ook geen geslachtsziektes.”

    Wil zijn moeder nu beweren dat Justin geen maagd meer is... Aahw, damn.


    Olive

    Nou; ik vind het niet meer dan normaal dat zo'n bericht alle 10-jarigen in de wereld schokt..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ''Alle haters zien er ‘small’ uit en iedereen met een JB-condoom is ‘Bigger’.”

    OMG:W


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Mijn vriendje zou wel een Justin Bieber condoom willen dragen hoor.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Haha, leuk hoor xD
    Omg, ik lees nu pas die reacties xD

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 11:19 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein