• .. dat je haar mooi zit, terwijl je wel niet lang over je haar kan doen?
    want ik heb altijd een staart(meestal middelhoog) of gewoon los hangen of in een vlecht, maar dat vind ik saai worden (cat)
    dus vroeg ik me af; heeft iemand nog een leuk kapsel voor mij? :3
    of beter: hoe doe jij je haar iedere dag/meestal?

    mijnhaaristrouwenszo, het is alleen een beetje langer geworden :'D
    En ik heb een schuine lok, en geen laagjes meer, gewoon in dezelfde lengte geknipt.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:48 ]

    Uhm. Ik fohn het en dan is het los haha. Soms krul ik het, soms doe ik het in een staart. Ook kinda saai.


    Your make-up is terrible

    ik doe het meestal los, maar ik heb al gestijld haar van mezelf, dus stylen hoef ik niet, of ik heb net zoals jou een staart in, laatst had ik ook 2 vlechtjes in met een NY pet op, dat vnd iedereen ook wel leuk, en soms hem ik ook wel een vlecht haarband in, nouja ik heb altijd wel wat anders met mijn haar. (:


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb het altijd gewoon los hangen. Maar mijn haar zit in laagjes + een schuine pony dus dat staat wel gewoon, en het is makkelijk in model te brengen. Paar x borstel er doorheen en klaar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    hmm vlechtz iet er bij mij niet in [best wel wat laagjes.. valt er allemaal uit]

    ehmm borstel en klaar =D

    laagjes + scheve scheiding + schuine ponny =D

    ook al moet ik nodig naar kapper.. me ponny word aardig lang.. [tot me neus..]

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:56 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Mijn haar is àl-tijd los. Alleen op warme dagen in de zomer of lente doe ik mijn haar in een staart, anders is het zo warm in mijn nek...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mouse erin smeren, en dan met zo'n ronde-borstel-föhn het bol föhnen. Dat is net dat beetje extra wat je haar in plaats van simpel, glamoures maakt!


    "Writing is a socially acceptable form of schizphrenia." -E.L.Doctorow

    Ik vind ingevlochten vlechten zeer mooi. Of een visgraatvlecht die dan langst een kant over je schouder hangt. Of gewoon het simpele. Je haren los maar je bles/pony/weetikveel met een sprotje aar achteren zodat het een beetje bol staat :]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Kaalscheren. Of een keer krullen, is ook altijd mooi.
    Ik heb mijn haren altijd gestijlt, heel saai. :'D


    You move me ......... Kurt

    Ik vind jouw haar mooi :Y)
    Dat van mij zit ook gewoon in een staart =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    borstelen mouse in doen volume spul erin en mijn har zit de hele dag goed:Y)


    Shoganai i ne~

    Qlimax schreef:
    Ik heb het altijd gewoon los hangen. Maar mijn haar zit in laagjes + een schuine pony dus dat staat wel gewoon, en het is makkelijk in model te brengen. Paar x borstel er doorheen en klaar.


    Dat heb ik ook, maar ik doe soms ook twee vlechtjes in (je kan ook één vlecht doen, staat jou misschien beter), een middelhoge staart of twee plukjes bij elkaar pakken en achter op mijn hoofd vastzetten met een clipje (snap je?).


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    MIjn haar is meestal los, of in een losse staart.
    Of zet een leuke muts op of doe een diadeem of leuk speldje in.


    Food.

    Ik vind jou haar niet saai :Y). Iets meer in laagjes knippen en mouse in doen en dan föhnen. Duurt niet zo heel erg lang en dan zit er wel meer volume in :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    Heb je al eens geprobeert om op YOUTUBE tutorails op te zoeken? Daar haal ik altijd mijn ideeën!


    Make This World Deep So I Can Jump In It!

    Paars verven. Dat is NOOIT saai.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."