• Ik had dus een verschrikkelijke nachtmerrie:

    Ik lag rustig te slapen, toen ik opeens ontvoert werd. Ik sloeg en schopte om me heen, tot ik een klap kreeg op mijn hoofd. Ik werd na een tijdje wakker in een grote donkere ruimte waar ik niet uit kon. Ik werd mishandeld zonder rede. Eigenlijk was er niet eens een rede voor mijn ontvoering.
    Na een tijdje, mocht ik de ruimte even uit, dus ik vond een open raam. Ik schreeuwde om hulp enzo, maar niemand wilde geloven dat ik ontvoert was en niemand kwam me helpen:O
    Ze zeiden dat ik gek was en dat ik me niet moest aanstellen.
    Toen werd ik wakker. Ik heb hem meerdere keren gehad en nu heb ik de hele tijd black-outs bij proefwerken en So's.
    Hebben jullie wel eens zo'n vreselijke nachtmerrie gehad, die zich herhaalde?

    Ik ga een story schrijven over de gebeurtenis, waar het waarschijnlijk door komt. Als je hem wilt lezen, moet je me maar ff een pb'tje sturen.

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 21:49 ]


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Die hebben ze niet nodig, want ze hebben SuperSilence! *trekt superpakje aan* SuperSilence komt je redden!!!!


    waar! ik zie nog niks behalve een evil dromenmaker o0 *bang*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    waar! ik zie nog niks behalve een evil dromenmaker o0 *bang*


    SuperSilence is invisible :P


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    SuperSilence is invisible :P


    er kommen steeds meer!!! *rent gillend rondjes) [zit in een iets te melige bui]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RoseDestiny schreef:
    (...)

    er kommen steeds meer!!! *rent gillend rondjes) [zit in een iets te melige bui]


    I can't handle it:O Help!!!!


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    I can't handle it:O Help!!!!


    niet bij mij wezen ik ben te zwak o.0 kan niemand ons helpen!!! (echt waar ik lieg echt helemaal plat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb heel vaak nachtmerries.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    SunshineXJes schreef:
    Ik heb heel vaak nachtmerries.


    O, dat niet echt leuk. Kan je daar niks aan doen?


    Happy Birthday my Potter!

    SunshineXJes schreef:
    Ik heb heel vaak nachtmerries.

    en ik vanacht veel nachtmerries door evil klein meisje :/

    ik heb ook veel nachtmerries maar ik vergeet ze altijd gelukkig


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    toen ik verhuisde had ik dat vaak, nu eigenlijk nog steeds.

    een keer droomde ik dat ik op school zat en dat iedereen die mij dierbaar was in het lokaal kwam. Toen smolten ze en huilde en schreeuwde iedereen. Ik sloot mijn ogen en toen ik ze open deed zal ik dat ikzelf ze had vermoord! Dat was zo erg... Ik werd wakker omdat mijn moeder me wakker maakte omdat ik zat te huilen in mijn slaap.

    Xion schreef:
    toen ik verhuisde had ik dat vaak, nu eigenlijk nog steeds.

    een keer droomde ik dat ik op school zat en dat iedereen die mij dierbaar was in het lokaal kwam. Toen smolten ze en huilde en schreeuwde iedereen. Ik sloot mijn ogen en toen ik ze open deed zal ik dat ikzelf ze had vermoord! Dat was zo erg... Ik werd wakker omdat mijn moeder me wakker maakte omdat ik zat te huilen in mijn slaap.


    Ik denk dan altijd zoiets van: Zou het door het huis komen?
    Ik ben er inmiddels achter wat mijn droom betekend en ben nu bezig met mezelf van mijn problemen te ontdoen. Het komt waarschijnlijk door iets in mijn verleden, dus nu ga ik dat verhaal opschrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb ook herhalende dromen :Y)
    Blijkbaar hebben herhalende dromen te maken met een gebeurtenis in je verleden die je niet goed hebt kunnen verwerken ofzo. En eigenlijk moet je daarvoor naar psycholoog gaan maar dat doe ik ook niet hoor (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    ik heb ook herhalende dromen :Y)
    Blijkbaar hebben herhalende dromen te maken met een gebeurtenis in je verleden die je niet goed hebt kunnen verwerken ofzo. En eigenlijk moet je daarvoor naar psycholoog gaan maar dat doe ik ook niet hoor (krul)


    Ik ga ook niet naar een Psycholoog hoor. Ik kom er liever zelf uit:Y)


    Happy Birthday my Potter!