• Ik zat met een vriendin van mij in de trein terug vanaf Groningen, zit er ook een negroïde man in diezelfde trein. Voor die man gingen twee meisjes zitten. We zaten een tijdje in die trein en na een tijdje begon die man zacht te zingen/bidden o.i.d. Die meisjes zaten hem gewoon vierkant uit te lachen o_o En steeds achterom kijken, 'Hij kijkt me aan!' En ze gingen zelfs 'stiekem' een foto maken van die man. Echt, kom op :/ Dat vind ik toch echt onbeschoft. Laat die man lekker o_o Hij viel hen helemaal niet lastig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is idd erg onbeschoft ja

    Dat is niet alleen onbeschoft, maar ook nogal raar. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    dat is echt onbeschoft.
    als hij toch niemand lastig valt en dat graag doet of moet doen als t bidden is mss? dan ga je hem toch niet uitlachen :S en al helemaal geen foto's maken. 0.0


    human by birth, Wolf at heart ^^

    Dat doe je echt niet :S


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Best onbeschoft? Heel erg onbeschoft vind ik dat!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Best wel ontzettend onbeschoft...


    I am an idiot, I move.

    Dat is gewoon super onbeschoft, echt gemeen eigenlijk.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:18 ]


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Bro schreef:
    Best onbeschoft? Heel erg onbeschoft vind ik dat!


    effort never betrays you

    Zo dan! (cat) - Titel veranderd -


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wat is een negroïde dan? Een of andere neger? ;x
    Naja, iig, ik vind het best onbeschoft ja, zoals iedereen hier.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hm. Iedereen moet vast lachen in hun hoofd als je zoiets ziet :') Maar ja, het is wel onbeschoft om dan luidop te lachen enzo.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 20:28 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat doe je toch niet man. Die was dan waarschijnlijk moslim en die moest zijn gebed doen. Het is echt achterlijk als je dan zo gaat doen tegenover die man.


    your eyes are like stars in the night.

    gaat heel Q me haten als ik zegt dat het me ook al eens is overkomen?
    Een vrouw had muziek in haar oren, en ze was, zonder dat ze het wist mee aan het zingen...maar echt zo vals
    Ik zat met een vriendin over haar en we probeerden zo hard om onze lach in te houden, wat niet is gelukt...dus ben ik maar ergens anders gaan zitten :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Reject schreef:
    gaat heel Q me haten als ik zegt dat het me ook al eens is overkomen?
    Een vrouw had muziek in haar oren, en ze was, zonder dat ze het wist mee aan het zingen...maar echt zo vals
    Ik zat met een vriendin over haar en we probeerden zo hard om onze lach in te houden, wat niet is gelukt...dus ben ik maar ergens anders gaan zitten :')


    Dat vind ik iets anders dan een moslim uitlachen terwijl hij bidt.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Sorry dat ik het zeg, maar ik had die man ook vreemd aangekeken dan :') Bidden doe je niet in de trein? (krul)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.