• Ik zat met een vriendin van mij in de trein terug vanaf Groningen, zit er ook een negroïde man in diezelfde trein. Voor die man gingen twee meisjes zitten. We zaten een tijdje in die trein en na een tijdje begon die man zacht te zingen/bidden o.i.d. Die meisjes zaten hem gewoon vierkant uit te lachen o_o En steeds achterom kijken, 'Hij kijkt me aan!' En ze gingen zelfs 'stiekem' een foto maken van die man. Echt, kom op :/ Dat vind ik toch echt onbeschoft. Laat die man lekker o_o Hij viel hen helemaal niet lastig.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ja, respect hebben voor andermans geloof is iets wat tegenwoordig zeldzaam is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Poseidon schreef:
    Dat doe je toch niet man. Die was dan waarschijnlijk moslim en die moest zijn gebed doen. Het is echt achterlijk als je dan zo gaat doen tegenover die man.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Romances schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik had die man ook vreemd aangekeken dan :') Bidden doe je niet in de trein? (krul)

    Nou hij kennelijk wel. En ja, tuurlijk kun je dan lachen ik zou m ook vreemd aankijken. Maar dan ga je toch foto's maken. Laat die gast, zou ik dan denken. But yeah... :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Reject schreef:
    gaat heel Q me haten als ik zegt dat het me ook al eens is overkomen?
    Een vrouw had muziek in haar oren, en ze was, zonder dat ze het wist mee aan het zingen...maar echt zo vals
    Ik zat met een vriendin over haar en we probeerden zo hard om onze lach in te houden, wat niet is gelukt...dus ben ik maar ergens anders gaan zitten :')

    Jij probeerde nog je lach in te houden en toen dat niet lukte toen ging je ergens anders zitten. Toen had je nog wel het respect om niet die vrouw vierkant uit te lachen en allemaal foto's (in dit geval filmpjes) te maken. Daarom vind ik wat jij deed heel wat minder onbeschoft dan wat die meiden bij die man deden. Dat is gewoon ronduit gemeen...


    To live would be an awfully big adventure

    Profusion schreef:
    Best wel ontzettend onbeschoft...


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Kikkeli schreef:
    Hm. Iedereen moet vast lachen in hun hoofd als je zoiets ziet :') Maar ja, het is wel onbeschoft om dan luidop te lachen enzo.


    Only losers can act the way you do

    Square schreef:
    Dat is niet alleen onbeschoft, maar ook nogal raar. :/


    It ain't broke, so don't fix it.

    Hoe respectloos. Dat je het apart vind oké, maar laat hem dan z'n gang gaan..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Reject schreef:
    gaat heel Q me haten als ik zegt dat het me ook al eens is overkomen?
    Een vrouw had muziek in haar oren, en ze was, zonder dat ze het wist mee aan het zingen...maar echt zo vals
    Ik zat met een vriendin over haar en we probeerden zo hard om onze lach in te houden, wat niet is gelukt...dus ben ik maar ergens anders gaan zitten :')


    Er zit een groot verschil tussen vals zingen of bidden. Ik zou trouwens ook wel gelachen hebben hoor, in jou situatie.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Jezus, zulke mensen moeten echt dood.

    Kinderachtig van die foto, maar ik had ook raar gekeken. 1x dan. Niet voortdurend :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Romances schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik had die man ook vreemd aangekeken dan :') Bidden doe je niet in de trein? (krul)

    Nee maar uitlachen, foto's maken?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Jalex schreef:
    Jezus, zulke mensen moeten echt dood.

    -_-' Niemand moet dood. Doe normaal.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Indd erg onbeschoft.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Romances schreef:
    Sorry dat ik het zeg, maar ik had die man ook vreemd aangekeken dan :') Bidden doe je niet in de trein? (krul)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.