• ... zegt:
    *serieus ik begin echt schijt te krijgen van die japannertjes
    *Overdreven schattig kijken in de camera met grote ogen, gans veel make-up
    *lippen raar
    *iets in hand
    *wat ben je, anime?
    *lol talia, ik zeg alleen me mening.


    ... zegt:
    *OMG RLY?
    *tfoe, kutjoden.
    *Yeah hitler, kill them.


    ... zegt (direct na de eerste ze zag dat ik best pist off was):
    *laat foto zien van random meisje op netlog die ze niet kent*
    *lol, wat een kutkop man


    Dit alles zegt ze in minder dan 5 minuten. Ik trek het niet meer.
    Dit kan raar klinken maar als ze vandaag nog één zo'n opmerking maakt, over wie dan ook, gooi ik mijn laptop uit het raam. Hou zulke gedachten liever voor jezelf, alsjeblieft. En dat van die Japanners zei ze alleen omdat ik op dat moment een foto van een meisje liet zien (zo eentje met voor én na). En dan vraagt ze zich af waarom ik niet graag op msn kom. Ik heb gewoon geen zin om die "meningen" van je aan te horen, thank you.

    Ik raak gefrustreerd van haar, dus daarom moest ik het even kwijt. Sorry.

    P.S Ik kan haar niet blokkeren. Ze heeft mijn tumblr, mijn last.fm, ze volgt me op zowat elke account dat ik heb. ZE HOUDT ME IN DE GATEN. En als ze ziet dat ik online ben ergens anders word ze boos.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 22:21 ]


    All this dampness is damp.

    Blok haar dan o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    blok haar dan gewoon? of is dat onlogisch?

    Dat heb ik ook af en toe bij mijn BFF xD


    Life is hard and then we die

    Zeg het gewoon eerlijk tegen haar dat je haar mening over een foto of een ander onderwerp niet hoeft te weten.
    Daar lucht jij van op en weet je vriendin ook waar ze aan toe is.


    La credenza è una medicina contro il timore

    amai da's een respectvol kind...


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Jezus, heeft zij nooit manieren aangeleerd? Ze doet echt alsof iedereen mag sterven behalve zijzelf omdat ze zo 'goed' is. Nou ik mijn ogen is ze alles behalve dat. Wat een achterlijk arrogant kind. Sorry als ik je hier mee kwetst, maar dit gaat gewoon te ver.


    your eyes are like stars in the night.

    Blok haar gewoon?
    Ik snap het niet echt, maar als zo iets via msn zegt, dan kan je haar gewoon blokken (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zeg btw ook vet vaak dat iemand een kutkop heeft omdat dat gewoon zo is. De waarheid is hard. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Op de edit: je kan mensen denk ik ook blokkeren/verwijderen op die site's? -geen ervaring ermee-


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Herolicious schreef:
    Op de edit: je kan mensen denk ik ook blokkeren/verwijderen op die site's? -geen ervaring ermee-


    Op last.fm en tumblr niet, wel, je kunt ze op tumblr blokkeren maar ze kunnen je posts nog steeds zien dus het is vrijwel nutteloos. ;__;


    All this dampness is damp.

    Dat 1e en 2e is echt raar o.o Maar stiekem doe ik dat laatste ook wel eens, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Soldier schreef:
    (...)

    Op last.fm en tumblr niet, wel, je kunt ze op tumblr blokkeren maar ze kunnen je posts nog steeds zien dus het is vrijwel nutteloos. ;__;

    Post dan dat je dur een kutwijf vindt. Wedden dat ze ophoudt? 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Post dan dat je dur een kutwijf vindt. Wedden dat ze ophoudt? 8D


    No no no *stiekem bang van haar* Ze is eng als ze boos is weetje. En meestal zet ze iedereen tegen me op. hopeloze situatie


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    (...)

    No no no *stiekem bang van haar* Ze is eng als ze boos is weetje. En meestal zet ze iedereen tegen me op. hopeloze situatie

    Oké, dan moet je negeren
    én blokkeren meid 8D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan word zij boos? Ja so? Niet onderdanig gaan worden. Jij hebt je eigen leven en als jij haar wilt blokken doe je dat. Als zij daar problemen mee heeft is dat compleet haar probleem.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.