• Sinds wanneer, noemt Bill, een van zn beste vrienden, ineens anders..
    Sinds wanneer is Georg *geeork* veranderd naar George *Djortsj*


    http://www.youtube.com/watch?v=JKt9ois6S3o&feature=related

    In dat interview spreekt Bill Georg, dus duidelijk aan met George..

    Nu wil ik niet zeiken over Amerika, want ik heb er geen problemen mee en alles..

    Maar, is dit niet een beetje raar,
    dat nu ze in Amerika zijn, Georgs naam maar gewoon wordt veranderd naar Amerikaanse gewoontes..o_O

    En trouwens, ook dat is al vreemd, want namen blijven namen in een andere taal, er komt geen andere uitspraak.
    Ik heet Janouk, als ik in Amerika kom wordt dat niet opeens uitgesproken als Djennock ofzo..xD


    Iemand hier ook een mening over!

    Ik ben klaar =)


    i need you like a heart needs a beat.

    Zeg hij daar: 'George was so ugly.' ????
    Dan heb ik hem gezien. Ben nu even te lui om te kijken.

    ik vind het echt stom, ik bedoel, ze noeme Gustav toch ook niet ineens Luke ofzo? Dat lijkt anders evenveel op Gustav als Zjooorggg op Geeeoorg lijkt o.O
    Luke lijkt in de verste verte niet op gustav.
    en misschhien was het om Georg te plagen of weetikveel. maar jullie overdrijven.
    in duitsland kunne ze mijn naam ook niet uitspreke, had er zo een madammeke mijeen andere naam gegeve :') : Elise, heeft ze me de hele week zo genoemd. was echt raar man. maarja

    Ik heb het ookal ergens anders een keer gezien en als hun zijn naam niet kunnen uitspreken gaan ze hem maar leren x'D Gewoon Georg en geen George

    Nee, ik heb niets tegen Amerika x'D


    bla bla bla

    en ik denk niet dat amerikanen Georg zouden begrijpen ze. hij spreekt engels in dat filmpje. Dus word georg ook engels uitgesproke. toen ik in oostenrijk in het engels aan het prate was met zo'n madam [mijn duits is niet zo goed (A)] zei ik ook george, da's gewoon omdatj al heel de tijd engels aan het praten bent, dat je alles in ht engels gaat zeggen. sorry ze, maar ik zie niet waar jullie probleem zit. Persoonlijk vind ik dat Bill er niet zo gemakkelijk bij staat, ik bedoel. ik vind dat hij niet zo op z'n gemak is. Hij staat daar echt als een stresskip ö

    oh my god,ik heb er geen problemen mee dat ze naar Amerika zijn ofzeu.Maar ze moeten gewoon zichzelf blijven en niet van die arrogante kut Amerikaanse gewoontes beginnen¬¬' Srsly,Bill als je dit leest: Je begint een arrogant kutkreng te worden&je moet gewoon jezelf blijven&Hobbit's naam goed uitspreken inplaats van George in die fucking debiele taal,maar toch blijf je pretty x'D.Nou ik heb gesproken&als Bill echt zo blijft doen,wordt ik een Tom-lover,want ik heb een hekel aan arrogante kutkrengen x'D

    BTW IK BEN SWEETxQUEEN

    REAGEER

    en ik denk niet dat amerikanen Georg zouden begrijpen ze. hij spreekt engels in dat filmpje. Dus word georg ook engels uitgesproke. toen ik in oostenrijk in het engels aan het prate was met zo'n madam [mijn duits is niet zo goed (A)] zei ik ook george, da's gewoon omdatj al heel de tijd engels aan het praten bent, dat je alles in ht engels gaat zeggen. sorry ze, maar ik zie niet waar jullie probleem zit. Persoonlijk vind ik dat Bill er niet zo gemakkelijk bij staat, ik bedoel. ik vind dat hij niet zo op z'n gemak is. Hij staat daar echt als een stresskip ö

    da wil nog niets zeggen,Georg kun je gwn uitspreken in et amerikaans als in et duits da veranderd ni da gaat even goed, bv: bij Jasmijn veranderd da wel

    (...)
    Amerikanen zijn minder gevorderd vergeleken met Europeanen


    Minder gevorderd?..

    Ahum.

    De G is gewoon moeilijk uit te spreken.

    Net als

    Sch
    Ch
    G


    ^^

    oh my god,ik heb er geen problemen mee dat ze naar Amerika zijn ofzeu.Maar ze moeten gewoon zichzelf blijven en niet van die arrogante kut Amerikaanse gewoontes beginnen¬¬' Srsly,Bill als je dit leest: Je begint een arrogant kutkreng te worden&je moet gewoon jezelf blijven&Hobbit's naam goed uitspreken inplaats van George in die fucking debiele taal,maar toch blijf je pretty x'D.Nou ik heb gesproken&als Bill echt zo blijft doen,wordt ik een Tom-lover,want ik heb een hekel aan arrogante kutkrengen x'D

    BTW IK BEN SWEETxQUEEN



    Leukerds
    zijn
    meestal;

    player-macho-badguys
    of
    Arrogant-egoistisch-krengen xD..

    haha

    (...)Luke lijkt in de verste verte niet op gustav.
    en misschhien was het om Georg te plagen of weetikveel. maar jullie overdrijven.
    in duitsland kunne ze mijn naam ook niet uitspreke, had er zo een madammeke mijeen andere naam gegeve :') : Elise, heeft ze me de hele week zo genoemd. was echt raar man. maarja



    Luke lijkt in de verste verte niet op gustav.

    I think that's her point-_-


    Een tomaat is rood. Daah.

    Waar precies dan??


    Love is in the air'<3

    oow op 3. 05 ong. ruim van te voren. Omg! Ik moest lachen.


    Love is in the air'<3

    In welke minuut is het?
    Want dat kan ik mijn mening pas geven.


    -

    Volgens mij kunnen ze in Amerika Georg niet uitspreken.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Georg is best moeilijk uit te spreken, zeker voor non-europeanen. --'

    Maar ik vind het wel dom. Wat vind Georg hier eigenlijk van?

    En Bill wordt té arrogant. Het is allemaal 'Amerika dit, Amerika dat, enzo..' Maar wanneer hoort (waaronder Nederland) europa dat eens in een intervieuw? Dat is wel vaak gezegd, maar nu niet meer. ><
    Ik vind Bill echt veranderd, niet alleen zijn uiterlijk, maar ook zijn manier van doen. Ze zijn ook bekend geworden onder de namen: 'Bill, Tom, Gustav en Georg.'
    En niet onder de namen, -ik noem maar een voorbeeld- 'Bas, Trevor, Greg &George?'
    Ik vind dat echt absurd. Ik begrijp het best als Georg dat niet leuk vindt.
    Maar ik vind Bill echt ARROGANT! hij moet zichzelf blijven! Want zo zijn wij fan van ze geworden!


    -