• .. dat ik óf op meisjes val, óf bi-sexueel ben, alleen omdat ik graag / makkelijk verhalen schrijf over gaykoppels, maar ik snap de link niet helemaal (ja, dat zal wel aan mij liggen ofzo, maar ik vond het gewoon een vage opmerking).
    Kan iemand mij die link even uitleggen? :')


    Oh. En sorry als dit verkeerd staat, want ik heb geen idee waar ik dit moet plaatsen...

    [ bericht aangepast op 29 nov 2010 - 19:53 ]


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Tsja, zo zal iemand die naar een stel gasten met omgekeerde kruizen luistert ook vast wel een satanist zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik zie de link ook niet:8 dan ben je toch gewoon een aparte goede schrijfster:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat zijn gewoon onzekere mensen die zenuwachtig worden van dingen waar ze niet echt bekend mee zijn. Niks van aantrekken.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Sniper schreef:
    Tsja, zo zal iemand die naar een stel gasten met omgekeerde kruizen luistert ook vast wel een satanist zijn.


    Waarschijnlijk, ja.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ach ja, je hebt altijd van dat soort mensen, die denken graag in hokjes ;)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    RoseDestiny schreef:
    ik zie de link ook niet:8 dan ben je toch gewoon een aparte goede schrijfster:Y)


    Yay... Dan ben ik niet de enige! :Y)


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    ik snap de link ook niet helemaal
    de mensen in mn vorige klas dachten ook dat ik lesbisch was (het 1e jaar dan) ik was op internet iets aan het lezen over -geen idee meer wie xD-
    maar t was een vrouwelijke celeb
    maar dat was niet de enige reden wrm ze dat dachten

    Ik snap de link ook niet.
    Maar oké. Er zijn ook mensen die denken dat ik zwanger ben omdat ik vaak schat zeg ofzo (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Haha, boxx! Ik schrijf ook graag over gaystellen :9~


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    RoseDestiny schreef:
    ik zie de link ook niet:8 dan ben je toch gewoon een aparte goede schrijfster:Y)


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    reyon schreef:
    Ik snap de link ook niet.
    Maar oké. Er zijn ook mensen die denken dat ik zwanger ben omdat ik vaak schat zeg ofzo (krul)

    Schat en zwanger..
    Oke, beiden gevallen slaan gewoon nergens op. :'D


    You move me ......... Kurt

    High schreef:
    Ach ja, je hebt altijd van dat soort mensen, die denken graag in hokjes ;)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Dan moet je je verhalen niet meer laten lezen. Simpel zat.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.