• Hoewel ik ze nooit iedere dag zou kunnen dragen, begin ik nu toch wel een beetje nieuwsgierig te worden, aangezien ik nog nooit 'echte' nepwimpers heb gedragen. Ik wil ze graag een keer uitproberen omdat ik het idee heb dat wanneer ik een wat donkerdere oogschaduw draag dit de look compleet maakt.
    Dus, heeft er iemand ervaring of aanbevelingen voor mooie wimpers en goede lijm? Ik zit nu naar de demi wispies van ardell te kijken.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik draag echt elke dag nepwimpers, want ik vind dat het mijn ogen sprekender maakt. Ik bestel altijd mijn wimpers op Aliexpress (wimpers duren vaak vrij lang om aan te komen, dus ik bestel altijd gelijk 3 5-packs). Die wimpers vind ik veel beter dan dure wimpers en kan je ook makkelijk vaker gebruiken als je de lijmresten eraf haalt. De lijm haal ik altijd bij kruidvat, van het merk Kiss. Blijft makkelijk de hele dag zitten. ^^


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik draag echt elke dag nepwimpers, want ik vind dat het mijn ogen sprekender maakt. Ik bestel altijd mijn wimpers op Aliexpress (wimpers duren vaak vrij lang om aan te komen, dus ik bestel altijd gelijk 3 5-packs). Die wimpers vind ik veel beter dan dure wimpers en kan je ook makkelijk vaker gebruiken als je de lijmresten eraf haalt. De lijm haal ik altijd bij kruidvat, van het merk Kiss. Blijft makkelijk de hele dag zitten. ^^

    Welke bestel je op aliexpress? Ik ben bang dat ze heel plastic-ig voelen als ik er zomaar een bestel...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)
    Welke bestel je op aliexpress? Ik ben bang dat ze heel plastic-ig voelen als ik er zomaar een bestel...


    Ik zal even mijn laptop pakken en kijken. Ik moet wel even zeggen dat mijn wimpers niet de natuurlijkste zijn, ik hou van dikkere en langere wimpers namelijk. Maar opzich kan je dat een beetje bijwerken als je het echt too much vind. ^^ Sowieso vind ik natuurlijk uitziende wimpers op Ali vaker plastic-achtig aanvoelen dan de opvallende wimpers.


    El Diablo.

    Ik gebruik deze heel vaak. Ze lijken wat extreem maar persoonlijk vind ik ze veel minder als ze eenmaal opzitten. Ze vallen zeker op, maar deze kan je makkelijk bijwerken. Dat heb ik zelf ook met een paar gedaan.
    Bij deze verkoper heb ik alleen B03 en G820 geprobeerd, maar die vond ik beide erg fijn dus ik denk dat de rest ook goed is. (:


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    Ik gebruik deze heel vaak. Ze lijken wat extreem maar persoonlijk vind ik ze veel minder als ze eenmaal opzitten. Ze vallen zeker op, maar deze kan je makkelijk bijwerken. Dat heb ik zelf ook met een paar gedaan.
    Bij deze verkoper heb ik alleen B03 en G820 geprobeerd, maar die vond ik beide erg fijn dus ik denk dat de rest ook goed is. (:


    Die zijn denk ik net wat te extreem voor mij, haha. Ik denk dat ik er gewoon een paar bestel en dan kan ik ze over een maand uitproberen #rip


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Fenrys schreef:
    (...)

    Die zijn denk ik net wat te extreem voor mij, haha. Ik denk dat ik er gewoon een paar bestel en dan kan ik ze over een maand uitproberen #rip


    Zijn bij de tweede verkoper G04 en G811 niks voor je? Die zijn wat minder


    El Diablo.

    Maluma schreef:
    (...)

    Zijn bij de tweede verkoper G04 en G811 niks voor je? Die zijn wat minder

    Ik zal het morgen nader onderzoeken :Y)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik heb nu eyelash extensions. Gewoon hetzelfde als nepwimpers, maar je hoeft de moeite niet te doen. Wel aan de wat duurdere kant (de eerste keer vaak 50 euro en daarna 30 om het bij te werken, waar ik ga). Het blijft voor ongeveer 6 weken zitten. Ik vind het geweldig ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry