• Joaaaaaah. :9~

    Ben gisteren naar Kings of Leon en hun support The Whigs geweest in Antwerpos and it was awesome!

    Serieus, best concert so far. Ze hebben met gemak Snow Patrol, Placebo, U2 etc verslagen, in mijn ogen. :3

    Naja, goed. Gisteren na school meteen naar huis gerend, boterhammetjes smeren, omkleden en naar het Sportpaleis met de bus. Het was echt koud in de rij voor de deur en ik stond natuurlijk héél de tijd met m'n ticket klaar om naar binnen te stormen als het zover was. En natuurlijk was er één moment dat ik m'n handen vol had met allerlei spullen uit m'n rugzag en tóen mochten we binnen. Ja, great, dat heeft me dus de eerste rij gekost. :') Mja, ik stond nog 2de-3de rij, gelukkig. Helemaal vet.

    Dan maar wachten op het voorprogramma The Whigs, die ik ook heel erg goed vind. Ik hoopte echt dat ze geweldig live zouden zijn en niet tegen zouden slagen, maar ze waren dus echt heel erg goed. Vond het hélemaal geweldig. :3 De zanger was vrij stoned, om maar niet te zeggen zo stoned als een garnaal, maar het optreden liep naar mijn mening perféct.

    Dan weer wachten. Het podium werd omgebouwd, kutmensen begonnen voor te kruipen en toen kwamen Kings of Leon op het podium. Heel veel gejuich, los geht's. Naar mijn gevoel deden enkel de eerste paar rijen bij de staanplaatsen écht mee met de muziek, wat ik echt heel erg jammer vond. Bij liedjes zoals Sex of Fire, Use Somebody en On Call deed natuurlijk wél iedereen mee, want die liedjes kent iedereen van buiten. Maar verder... Nja, laat ik zeggen dat het publiek mij altijd teleurgesteld. Áltijd.

    Maargoed, voor mij stond een man. Dertig jaar ofzo, maar leek op een 5-jarige ADHD-er, no offence. Die stond te springen, hupsen, gillen als een mongool en dan nog niet eens op de maat. :') En toen het bijna gedaan was, stond ie depressief stil te wezen. Grappig mannetje, dat wel, maar héél vermoeiend (en gevaarlijk) om achter te staan.

    Bueno, Kings of Leon waren zó goed. Het was gezellig, de muziek was geniaal, het decor was supervet. As I said before: best concert so far!

    Ze komen ook naar Rock Werchter volgend jaar en nu wil ik daar zó graag heen! Donaties voor m'n ticket te kunnen betalen zijn heel welkom. :Y)

    Zo dat was het, ik ben nog te veel onder de indruk om meer te zeggen. Foto's vind je hier. Kun je ze niet zien, voeg me dan even toe en zeg dat je van Q bent. ^^


    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 17:22 ]

    Ik wil de foto's wel zien, dus ik heb je toegevoegd :D


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Awesome, fijn dat je het zo leuk hebt gehad (nerd)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    PapaHert schreef:
    Ik wil de foto's wel zien, dus ik heb je toegevoegd :D

    Geaccepteerd. (nerd)

    Romances schreef:
    Awesome, fijn dat je het zo leuk hebt gehad (nerd)

    Dankoewel. :9~