• ja, je mag je stories droppen, HIER

    with lots of love


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Fantasy, Horror , Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Nothing personal, maar ik word helemaal gek van deze topics.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    you are the one for me. [Gregory v/d Wiel en Fernando Torres.]
    hopelijk you like it (:


    Some things are changing too much.

    xGregory schreef:
    http://www.quizlet.nl/stories/56963/you-are-the-one-for-me-gregory-vd-wiel-en-fernando-torres/
    hopelijk you like it (:


    Some things are changing too much.

    Until the very end.

    Catlana Reed is nooit erg sterk geweest. Tien jaar geleden, op haar zesde verjaardag én de gevreesde dag van de boete, werd ze geadopteerd door een oude man en zijn jongere vrouw, om vervolgens van District 4 naar District 1 te worden overgebracht. Hier zou ze samen met tientallen andere lotgenoten getraind worden om één van de beste en sterkste Tributen ooit te worden, maar hoe hard ze ook haar best deed, ze bleek niet het talent en de bloedlust te bezitten waar haar twee wrede pleegouders zo wanhopig naar op zoek waren. Zodoende werd ze ‘gedegradeerd’ tot dienstmeisje, maar dit gebeurde zeker niet uit mededogen. Ze had het onwaarschijnlijke geluk gehad dat er net een meisje was overleden en zij haar plaats kon innemen. Maar wat als niet één van de vele Beroepstributen gekozen wordt, maar Catlana? Zal ze De Spelen overleven en misschien zelfs wel ontdekken wat er al die jaren geleden met haar ouders en de rest van haar familie is gebeurd?

    ‘The Hunger Games have begun.
    May the odds be ever in your favor!’


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.