• Wij hebben op school dus een inhaaluur voor als je eens een proefwerk hebt gemist. Nou ik heb dus een tijd geleden een proefwerk spelling gemist en die leraar van Nederlands had me helemaal zo'n mailtje gestuurd dat ik naar het inhaaluur moest komen en dat mijn proefwerk daar dan klaar zou liggen. Ik ben normaal dus om kwart voor 1 vrij en dat inhaaluur is pas om twee uur, dus ik wachten loop ik naar dat inhaaluur ligt mijn proefwerk er dus niet. En toen was ik dus pissed dus ik zoek die leraar op, zegt hij dat hij het was vergeten maar het wel even voor me zou printen. Loopt hij dus die kant op gaat die lul met iemand praten die hij tegenkomt. Nou toen werd ik nog bozer en ben ik dus weggelopen en ben ik naar huis gegaan. Nu weet ik dus bijna zeker dat ik daar moeilijkheden mee krijg maar ik heb toch gewoon gelijk?
    xx.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Rickjuh schreef:
    Het is voor je eigen toekomst, hij zal het echt niet erg vinden dat je naar huis gaat. Het geeft alleen voor jezelf maar problemen. Je moet je aanpassen op dommigheden van anderen, hier valt wachten dus ook onder, het leven is soms zo. Als jij een cijfer wou, had je beter kunnen wachten, het is voor jezelf.

    Haha, je lijkt mijn vader wel :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hoe wist je dat ik je vader was die ook op quizlet zat? O: Niet naar beneden komen, dan zie je me!


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Ergen ben ik het met je eens ik zou denk ook naar huis zijn gegaan, maar het is wel voor je eigen.
    Dus deze beslissing is alleen voor jou belangrijk.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Somnium schreef:
    Don't shoot me, maar ik vind dat je niet gelijk hebt. Als die leerkracht nu iets belangrijks moest zeggen aan die persoon? En daarbij is vergeten menselijk en was hij wel effectief van plan om je proefwerk af te printen. Dat neemt niet weg dat ik niet boos zou zijn -hangt van de leerkracht af-, maar ik zou niet weggelopen zijn.


    Rickjuh schreef:
    Het is voor je eigen toekomst, hij zal het echt niet erg vinden dat je naar huis gaat. Het geeft alleen voor jezelf maar problemen. Je moet je aanpassen op dommigheden van anderen, hier valt wachten dus ook onder, het leven is soms zo. Als jij een cijfer wou, had je beter kunnen wachten, het is voor jezelf.

    [ bericht aangepast op 30 nov 2010 - 19:54 ]


    It ain't broke, so don't fix it.