• Ik ben denk ik nog nooit zo verliefd geweest. Ik ben echt een 'hopeloze romanticus'. Als ik verliefd ben, ben ik echt zo verliefd dat ik alleen maar aan diegene kan denken en als ik diegene zie bijna overgeef. Maar deze keer is het nog duizend keer erger, mijn hart gaat zo snel als ik ook maar 1 glimp van zijn lichaam opvang, het is echt niet meer normaal. Maar ik weet dus niet wat ik moet doen.. we noemen hem wel even D.
    D werkt bij een restaurant om de hoek bij mij thuis, en de eerste keer dat ik m zag was ik aan het eten. Voor mij was het echt gelijk 'wow.. wie.. is dat'. Daarna ben ik vaker naar dat restaurant gegaan om te eten, en zag ik hem steeds vaker (hij werkt daar). Ik heb ook een aantal keren met D gepraat, maar elke keer als ik met hem praat, word ik een heel ander persoon, ik ga opeens echt super stom doen en stomme dingen zeggen. Terwijl ik eigenlijk best wel verlegen ben, en nóóit zo'n antwoord zou geven. Meestal heb ik dan heel erg spijt van wat ik allemaal heb gezegd, omdat ik totaal niet zo ben. Nu heb ik iets gedaan waardoor ik het naar mijn gevoel al helemaal heb verpest.. Er was daar een ober, die mij een heel erg leuk meisje vond ofzo, en hij wilde heel graag mijn nummer.. En mijn vriendin zei dat ik mijn nummer moet geven aan die andere ober die mij leuk vind zodat D jaloers zou worden. Eerst wilde ik dat totaal niet, omdat ik niet snel me nummer geef, want ik ben best wel preuts en verlegen met jongens. Maar mijn vriendin zei dat het zou werken, en ik vond D echt heel leuk, dus ik dacht okee voor deze ene keer. Dus de ober die mij leuk vond, gaf precies voor de neus van D zijn nummer aan mij. (Jaa dat gebeurde echt, het was echt perfect getimed ofzo..) Dus ik keek ondertussen naar D of hij het zag, en hij zag het natuurlijk dus. Maar dat was nog niet alles, er werken daar veel mensen die wij kennen, dus ze zei dat we veel met hun in gesprek moeten gaan zodat hij dan nog jaloerser zou worden. Ik vond dat weer een beetje raar, maar ik deed het alsnog, omdat mijn vriendin wel veel meer ervaring heeft met jongens dan ik. Dus we hebben heel veel gelachen met de andere werknemers, en D was er ook bij, en hij moest ook veel lachen die avond omdat er veel grappige dingen gebeurden, maar het was wel echt een combinatie van 3 meisjes en 5 jongens. Dus ik voelde me sowieso al een beetje ongemakkelijk. Omdat ik zo totaal niet ben. En nu heb ik er echt heel erg spijt van, want een andere vriendin blijkt hem te kennen, en hij heeft haar verteld, dat hij totaaal niet houd van meisjes die andere jongens veel aandacht geven. En meisjes die met veel jongens praten. Hij heeft ook verteld dat hij best wel verlegen is en meisjes niet snel durft aan te spreken. Nu denkt hij dus dat ik iemand ben die jongens veel aandacht geeft wat totaaal niet zo is, en ik praat bijna nooit met jongens. Maar sindsdien kijkt hij me dus bijna niet meer aan, maar heeft hij vandaag wel tegen ons gepraat.. Alleen het idee dat hij mij ziet als 'een van zijn klanten, en ik hem zie als 'de liefde van mijn leven' laat me echt zowat huilen. Mijn punt is dus dat ik me heel anders heb voorgedaan, zonder opzet, ik heb een hele verkeerde indruk gemaakt, en ik heb geen idee wat ik nog kan doen.. Jullie denken nu misschien dat ik echt overdrijf, en dat ik me aanstel. Maar ik ben echt zo in de war en kan alleen maar hieraan denken, ik weet echt niet wat ik moet doen.. Ik wil gewoon dat hij de echte ik kent, en ziet dat ik totaal niet zo ben.. En hem echt heel leuk vind
    Sorry als ik veel zeik..


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Eh, jongens vinden het over het algemeen niets als een meisje een andere gozer meer aandacht geeft - wat erg begrijpelijk is.
    Gewoon stoppen met dat gedoe en die D echt laten merken dat jij hèm leuk vindt en niet iemand anders. Laat 'm zien dat jij niet zo'n meisje bent.


    † Love? I want to sleep.

    Wat hierboven staat, wees gewoon jezelf en je vindt hem leuk dus praat veel met hem geef hem de aandacht en probeer hem niet op zo'n manier jaloers te maken want dat werkt vaak averechts laat hem zien wie je echt bent.

    Wordt niet zoals die meiden die een vriendje nemen om iemand die ze leuk vinden jaloers te maken dat is gwn fout.


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Sorry, maar ik vind het om eerlijk te zijn echt belachelijk dat je D jaloers probeert te maken. Hoe zou jij het vinden als D dat bij jou zou doen? D:
    Ik weet dat het niet met opzet ging, maar dan nog . Ik zou nooit mijn nummer aan een andere jongen geven voor de neus van de jongen die ik leuk vind.

    Stop met hem jaloers maken en laat zien dat je voor hem wilt gaan!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 10:55 ]


    26 - 02 - '16

    Dat je gezellig doet met andere mensen is juist leuk, ik neem aan dat jij het toen gezellig had en dat is het belangrijkste, als plus punt ziet hij dat je een leuk meisje bent. Daar in tegen was het inderdaad een hele verkeerde actie van die vriendin jou je nummer aan een ander te geven, zo denkt hij inderdaad dat je hem niet ziet zitten en wat heeft een verlegen jongen aan een onberijkbaar meisje? Negeer die andere jongen dus maar (ookal is dat ook best hard) en maak D duidelijk dat je alleen oog voor hem hebt.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Minnaloushe schreef:
    Sorry, maar ik vind het om eerlijk te zijn echt belachelijk dat je D jaloers probeert te maken. Hoe zou jij het vinden als D dat bij jou zou doen? D:
    Ik weet dat het niet met opzet ging, maar dan nog . Ik zou nooit mijn nummer aan een andere jongen geven voor de neus van de jongen die ik leuk vind.

    Stop met hem jaloers maken en laat zien dat je voor hem wilt gaan!


    wat was dit ookalweer

    Phieuw. Chill.

    Ga gewoon voor hem, probeer een beetje rustiger te zijn in zijn omgeving, dat zal enorm helpen. Relativeer het, en probeer niet te giechelen of leuk over te komen, dan ga je alleen maar meer rare dingen zeggen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Minnaloushe schreef:
    Sorry, maar ik vind het om eerlijk te zijn echt belachelijk dat je D jaloers probeert te maken. Hoe zou jij het vinden als D dat bij jou zou doen? D:
    Ik weet dat het niet met opzet ging, maar dan nog . Ik zou nooit mijn nummer aan een andere jongen geven voor de neus van de jongen die ik leuk vind.

    Stop met hem jaloers maken en laat zien dat je voor hem wilt gaan!


    This. Omdat je vriendin denkt dat iets een goed idee is, wil niet zeggen dat het zo is. De jongen die je leuk vind jaloers maken doen ze in films en series. Ik durf te wedden dat in real life weinig jongens zijn die daar voor vallen. De meeste jongens houden helemaal niet van dat eromheen gedraai.

    Hoe dan ook. Zo te zien weet je inmiddels dat het geen goed idee was. Mensen mogen fouten maken. Het enige wat je nu kunt doen is hem de echte jou laten zien.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2014 - 12:25 ]


    You are beautiful, you are love.

    Hmmm... De beste verleidingstruc is om jezelf te blijven, I guess..


    Has no one told you she's not breathing?

    Mijn inmiddels bijna twee maanden vriend en ik hebben er een jaar over gedaan voor hij toegaf dat hij me ook erg leuk vind. Hij is zelf verlegen en heeft hiervoor een aardig moeilijke zware relatie gehad waardoor hij niet wilde. ik heb hem toen tijd en ruimte gegeven en dat heeft het zo gemaakt dat we nu wel iets hebben.

    Als je D nogmaals ziet zeg dan gewoon wat je voelt. Dat heb ik bij mijn vriend ook gedaan. Gezegd dat het mijn eerste keer is dat ik een vriendje heb en dat ik nerveus of verlegen kan worden. Dan weet hij het ookl En wie weet is hij ook erg verlegen. Probeer dus eerst als vrienden samen iets leuks te doen. WIe weet heeft hij wel dingen waarvan je denkt, nee die moet i niet.. you never know. Maar leer eklaar eerst goed kennen voor je verder gaat is mijn tip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan