• Helleu. :9~

    Ik kleur nu ongeveer sinds een half jaartje mijn normale donkerblonde haar rood. Vind die kleur gewoon heerlijk enzo, maar ik zit nu met een probleem: ik weet niet goed welke kleuring ik moet kopen.

    De eerste drie keer kocht ik Granaatrood van Country Colors, maar deze ging altijd na enkele wasbeurten al uit m'n haar, aangezien het een milde kleurshampoo is en rood uit doosjes sowieso snel afbleekt. Maar het probleem was dat rood ook niet goed uit je haar gaat, waardoor ik niet terug blond werd, maar oranje, haha.

    De laatste keer (ongeveer anderhalve maand geleden) heb ik mijn haar gekleurd met de permanente haarkleuring Mahonie 4-2 van Syoss. Deze viel vrij donker uit, maar opzich vond ik de kleur ook wel leuk. Probleem is dus dat hij ook meteen weer rossig werd. Die rossige tint die ik nu heb, staat me ook nog wel, maar ik wil écht rood.

    Dus nu ben ik opnieuw opzoek naar een permanente, rode haarkleuring, maar weet dus écht niet welke. Hier in de winkels vind ik echt bijna geen énkele rode haarkleuring, buiten die twee die ik al gehad heb, dus ik zal waarschijnlijk moeten bestellen via internet...

    Was dus net aan het opzoeken en kwam bij twee kleuren uit die me perfect lijken, maar nu blijkt dat het geen permanente haarkleuringen zijn en ik dus weer opnieuw opzoek kan gaan. (Cashmere Red en Intense Red)

    Dus, wie heeft hier ervaring mee en weet me een goed merk aan te raden?

    :9~


    [ bericht aangepast door een moderator op 20 okt 2010 - 15:16 ]

    De kapper :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Misschien gewoon langs een drogist of kapper gaan (: Die kunnen je denk ik beter adviseren.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Milim schreef:
    De kapper :Y)

    Véél te duur en die kleuren zijn te specifiek, waardoor ik uitgroei altijd moet laten behanden bij de kapper, wat gewoon onmogelijk is met mijn budget. (nerd)

    Milim schreef:
    De kapper :Y)


    None but ourselves can free our minds.

    Hmm kapper is inderdaad veel te duur!
    Maar, in welke winkels heb je gekeken dan? Ook gewoon bij kruidvat enzo, want daar staan toch heel veel kleuren, dus ik neem aan dat er ook wel meerdere kleuren rood tussen zit?
    Nouja, je hebt vast wel goed gekeken, daar niet van hehe. Maar oke..


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Dat probleem had ik dus eerst ook. Ik heb ook een hele tijd mijn haar rood geverfd, maar het ging er inderdaad veel te snel. Maar ik nam altijd de rode kleur van L'oreal Paris, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Maargoed, er zijn maar twee rode van L'oreal en ik nam altijd de donkerste, dus misschien heb je daar wat aan?


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    RamosxCesc schreef:
    Hmm kapper is inderdaad veel te duur!
    Maar, in welke winkels heb je gekeken dan? Ook gewoon bij kruidvat enzo, want daar staan toch heel veel kleuren, dus ik neem aan dat er ook wel meerdere kleuren rood tussen zit?
    Nouja, je hebt vast wel goed gekeken, daar niet van hehe. Maar oke..

    Ben in drie dorpen alle winkels afgegaan met haarkleuringen, maar overal hadden ze tienduizend verschillende soorten bruin en blond en dan maar één soort rood. ):

    AveMaria schreef:
    Dat probleem had ik dus eerst ook. Ik heb ook een hele tijd mijn haar rood geverfd, maar het ging er inderdaad veel te snel. Maar ik nam altijd de rode kleur van L'oreal Paris, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Maargoed, er zijn maar twee rode van L'oreal en ik nam altijd de donkerste, dus misschien heb je daar wat aan?

    Ooh ehm, bedoel je misschien Feria Color Boost of Recital Preference?

    En hoe snel ging het er bij jou uit?

    Ik weet niet of er zo'n winkel bij jou in de buurt is, maar bij de winkel 'De Tuinen' hebben ze hele goede haarkleuring, van geloof ik maar èèn of twee merken, die allebei perfect zijn.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik doe alleen haar spoelingen, dus kan je niet helpen ...
    Bij Brainwash kappers kan je je haar wel goed laten kleuren, of je doet zoals Kirsten deed; henna er doorheen gooien?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    persoonlijk zou ik naar de kapper gaan om dat te regelen
    :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Hier bij mij zit de hairimport en daar hebben ze gigantisch veel soorten kleuren voor een betaalbare prijs, waaronder ook veel rode kleuren.
    Maar ja, dat is in Rotterdam en ik weet niet of ze ergens anders ook nog zitten...


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    kapper (Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Deze. :'D Die heb ik zelf ook gebruikt en die is goed. :9~


    A decision I will regret, until my dying breath.

    L'oreal.


    No growth of the heart is ever a waste