• Wie is er geweest? En welke avond? En gaat hij eigenlijk ook naar België?
    Ik ben de tweede avond in ahoy geweest en het was echt niet normaal cool! Op een gegeven moment stond ik gewoon vooraan! (ja, ik ben nog steeds hyper)


    Alis volat propriis

    mijn vriendin is gister geweest ik niet :/


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    in belgië was ze vorige week maandag en dinsdag en niet geweest (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik ben gister geweest, het was inderdaad geweldig!

    Ik ben de 22ste naar haar concert geweest in België _O_
    Geweldig gewoon ^^


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    jaman, ik ging gister ook (: maar ik had zitplaatsen, ik zat echt dichtbij xd
    en meeeeeeehn, ze is echt goed live (: en die homo met die tambourines die de hele tijd stond te dansen, ik vind hem echt geniaal xd


    all I want for christmas is a girlfriend

    Poetic schreef:
    jaman, ik ging gister ook (: maar ik had zitplaatsen, ik zat echt dichtbij xd
    en meeeeeeehn, ze is echt goed live (: en die homo met die tambourines die de hele tijd stond te dansen, ik vind hem echt geniaal xd

    Ik vond het voorprogramma trouwens echt slecht.
    Maar dat verhaal van die Micheal was echt grappig.
    Ik zat op de tribune tegenover het podium, op de voorste rij, maar we wilden erheen dus toen zijn we gewoon opgestaan en de staplaatsen opgegaan.


    Alis volat propriis

    Poetic schreef:
    jaman, ik ging gister ook (: maar ik had zitplaatsen, ik zat echt dichtbij xd
    en meeeeeeehn, ze is echt goed live (: en die homo met die tambourines die de hele tijd stond te dansen, ik vind hem echt geniaal xd

    Die was inderdaad geniaal.
    Ik ging elke keer in mijn eentje los, stond ik als enige te springen daarzo. Haha het was wel leuk.

    Average schreef:
    (...)
    Die was inderdaad geniaal.
    Ik ging elke keer in mijn eentje los, stond ik als enige te springen daarzo. Haha het was wel leuk.

    Stond je ook? Bij ons ging iedereen los (en slopen wij eromheen om vooraan te komen, was echt makkelijk xD)maar het was echt vet. Omg, ik ben nog steeds helemaal blij als ik eraan terugdenk xD


    Alis volat propriis

    twiddict schreef:
    (...)
    Stond je ook? Bij ons ging iedereen los (en slopen wij eromheen om vooraan te komen, was echt makkelijk xD)maar het was echt vet. Omg, ik ben nog steeds helemaal blij als ik eraan terugdenk xD

    Ja ik stond ook. rechts. Daar waar die chinees stond, die gitaarspeler.

    Een meisje uit mijn klas is er heen geweest. Maar ga ik niet aan haar vragen hoe het was, haha, ik mag d'r niet.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Ik ben vorige week dinsdag geweest.


    Take me to wonderland

    Ik ben in mei geweest en ik vond het superrrr. :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben 29 November geweest en in mei, het was echt AMAZING!!