• Toen ik naar school fietste kon ik kiezen tussen Breevaart en parkje, ik koos het parkje want dat is altijd sneller. Het hele parkje lag onder de opgevroren sneeuw, dus ik heel rustig rijden en het ging me nog best goed af. Bij de laatste brug leek het water wel naar beneden gedropen en toen vastgevroren en mijn wiel kwam ertussen. T_T Daar ging Gaby met fiets en al. Ik belandde op mijn heup en schaafde m'n handen, dus dat doet nu tering veel pijn. Ik keek snel of niemand me had gezien en er was niemand, dus ik krabbelde snel op en sprong weer op mijn fiets. Ik heb me nog bijna nooit geschaamd, maar dit is iets waar ik me echt voor schaam. T_T


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ai, pijnlijk.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    bekijk het zo;Ik maak van die legendarische vallen zonder sneeuw (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik hoorde je er over praten, hahahaa.


    it's so empty living behind these castle walls

    Maarrr, wees niet getreurd. Ik heb eens iets genanters mee gemaakt. Ik ging schaatsen, en toen zag ik een paar leuke jongens ofzo. En toen ging ik extra mijn best doen en langs ze heen, en toen viel ik men. Hahahha, recht voor hun.


    it's so empty living behind these castle walls

    Het is best raar waarom iedereen zich er voor schaamt als 'ie valt. Het overkomt nu iedereen bijna dagelijks dus je hoeft je nergens eigenlijk voor te schamen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Magikal schreef:
    Ai, pijnlijk.


    None but ourselves can free our minds.

    reyon schreef:
    bekijk het zo;Ik maak van die legendarische vallen zonder sneeuw (cat)

    Met ook.(nerd)


    effort never betrays you

    Poseidon schreef:
    Het is best raar waarom iedereen zich er voor schaamt als 'ie valt. Het overkomt nu iedereen bijna dagelijks dus je hoeft je nergens eigenlijk voor te schamen. (:


    Hehe, toen ik bij jou was voor de eerste keer ofzo, vielen we met de fiets. 8D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Magikal schreef:
    Ai, pijnlijk.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Jajaja, de vogeltjes die in de bomen zaten zullen nu nog jaren praten over die val!


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    Jajaja, de vogeltjes die in de bomen zaten zullen nu nog jaren praten over die val!

    of ze vriezen meer dood in de kou


    Shoganai i ne~

    Dit is juist iets waar je je niet voor hoeft te schamen, iederéén valt als het vriest.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik was uitgegleden met me fiets en had me enkelbanden gescheurd. 3 dagen helemaal niet erop kunnen lopen --'


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Washington schreef:
    Ik hoorde je er over praten, hahahaa.

    Niet cool. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Arme Gaby!


    You are beautiful, you are love.