• Keejj x ik denk dat ik gn goede schrijfster ben want niemand maakt men quiz en da is zo verdomd dom want je steekt er zoveel werk in en dan maakt niemand hem xx..


    A. ikmisje.

    zal ik is kijken naar je quizen dan ^^


    Nvt

    Ik kan het ook niet.
    En als ze die ni make, ja dan make ze die ni e..


    Stop wishing, Start doing..

    Ach, mijne maakt ook niemand >< Maar hier zijn ook zoveel mensen en zoveel serie's...
    Je moet gewoon geluk hebben dat je serie in de smaak valt x]
    Maar ik wil je serie's morgen ofzo wel proberen! =D


    Tanya is de beste.

    zal ik is kijken naar je quizen dan ^^


    Ooh.. dankje zOo fucking much ..x


    A. ikmisje.

    Ach, mijne maakt ook niemand >< Maar hier zijn ook zoveel mensen en zoveel serie's...
    Je moet gewoon geluk hebben dat je serie in de smaak valt x]
    Maar ik wil je serie's morgen ofzo wel proberen! =D


    Danke xx.


    A. ikmisje.

    Iedereen denkt dat zij niet kan schrijven. Ik vind ook dat ik slecht schrijf. Dat vind iedereen van zichzelf. Dat komt omdat mensen zich met andere mensen vergelijken en dan alleen de negatieve dingen zien. Terwijl er vaak ook positieve punten zijn.
    En mijn verhaal wordt ook niet superveel gemaakt. Máár het gaat erom of er mensen zijn die reacties achterlaten en of er mensen zijn die je verhaal wel goed vinden. Want uiteindelijk schrijf je voor die mensen.


    Bored.

    Keejj je hebt wel gelyk maar het is zOo fackng iritant dat er zo weinig personen hem maken .. want ik werk er egt weel veel aan xx


    A. ikmisje.

    Keejj je hebt wel gelyk maar het is zOo fackng iritant dat er zo weinig personen hem maken .. want ik werk er egt weel veel aan xx

    Ik werk en toch ook veel aan? Dat doet iedereen. En als jij vind dat ze te weinig gemaakt worden, plaats je hem een keer in de spotlight of maak je een topic ^^


    Bored.

    ö nee gy sgyrijft goed ^^

    ik ben bzig met deze
    ♫ I'm The Bitch Of The Danceschool[ TOM LOVESTORYX3] ♫

    maar ge hebt nog maar 4 delen
    dus wnr doe ge door met dieje ?
    da ik kan door lezen ^^


    Gilles (ll)

    ö nee gy sgyrijft goed ^^

    ik ben bzig met deze
    ♫ I'm The Bitch Of The Danceschool[ TOM LOVESTORYX3] ♫

    maar ge hebt nog maar 4 delen
    dus wnr doe ge door met dieje ?
    da ik kan door lezen ^^


    Ooh.. Danke zo facking much 1 vn de volgende dagen komt er een niewe ..xx


    A. ikmisje.

    (...)
    Ik werk en toch ook veel aan? Dat doet iedereen. En als jij vind dat ze te weinig gemaakt worden, plaats je hem een keer in de spotlight of maak je een topic ^^


    een topic heb ik al gemaakt maar niemand antwoord erop (huil)


    A. ikmisje.

    (...)

    een topic heb ik al gemaakt maar niemand antwoord erop (huil)


    Tsjah, daar kan ik ook niets aan doen. Dan moet je de spotlight proberen. En als dat niet werkt moet je je er maar bij neerleggen ¬¬


    Bored.

    (...)
    Tsjah, daar kan ik ook niets aan doen. Dan moet je de spotlight proberen. En als dat niet werkt moet je je er maar bij neerleggen ¬¬


    vr de spotlight moet je betalen en daar zyn me ouders absoluut tegen xx


    A. ikmisje.

    :(


    A. ikmisje.

    Ik wil jouw serie wel in de spotlight zette morgen ofzoo!!

    Moet je even reageren als je dat wilt op mijn profiel want ik kan dit forum vast niet meer trug vinden -.-'


    <3'