• Morgen heb ik mijn spreekexamen van Frans. Hiervoor kregen we een bepaald onderwerp toegewezen en of je pro of contra moet zijn. Gedurende één lesuur, 50 min, moet je dan met je 'partner' debatteren.
    Ik heb het onderwerp "Kunnen cybervrienden échte vrienden voor het leven zijn?" gekregen en ik moet contra zijn.

    Ik vind dit echt een rotonderwerp. Hier kan je toch niet veel over zeggen? Achja. Weten jullie misschien nog goede argumenten contra (dus dat het niet mogelijk is échte vrienden te zijn via het internet).

    Haha, ik veronderstel dat de meeste wel pro zijn, maar probeer je toch even in het andere standpunt te plaatsen.

    Lieeeeeeefs.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Je gedraagt je altijd anders op het internet dan in het echt? (Over het algemeen gesproken.)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    nou, je weet niet of alles waar is wat hij/zij zegt.
    je kunt alles tegen diegene zeggen, want het is toch getypt, dus ga je je meteen anders gedragen
    kweetniet of je hier wat aan hebt ;)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Het is moeilijk om contact te blijven houden?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Je kunt heel gemakkelijk liegen tegen elkaar, want ze komen er toch niet achter.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ook al een debat!

    Uhm.. Nou je weet nooit wie er achter het scherm zit. Het is veel minder persoonlijk en meer weet ik even niet..

    Succes!!!


    You are beautiful, you are love.

    oh. dat weet ik niet. Maar ik ben dan bij deze ook pro =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Die mensen van internet wonen meestal best ver weg, en als je hen dan een tijdje niet spreekt en al helemaal niet ziet, verwatert het contact. ?

    - Sommige mensen zijn fake
    - Ze hebben soms niet het beste met je voor
    - Doen zich anders voor
    - Misschien gaan ze wel persoonlijke dingen doorvertellen ? ;d
    - Je weet niet of ze alles menen was ze zeggen, op internet kan je makkelijk liegen


    None but ourselves can free our minds.

    DaKrulliCode schreef:
    Die mensen van internet wonen meestal best ver weg, en als je hen dan een tijdje niet spreekt en al helemaal niet ziet, verwatert het contact. ?


    Wat zij zegt dus.

    maar om op het onderwerp alleen te reageren ; LIAR ! (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    ik ken redenlijk wat mensen via het internet, met wie ik allemaal heb afgesproken en nu heel goede vrienden zijn geworden in het echte leven en regelmatig ook terug zie. perfect mogelijk, enkel moet je er tijd en energie in steken

    Reticent schreef:
    Je kunt heel gemakkelijk liegen tegen elkaar, want ze komen er toch niet achter.

    Je weet nooit of ze echt zijn wie ze zeggen dat ze zijn.
    Je kan denken dat je met een 16 jarig meisje zit te praten, terwijl het ook een 80 jarige vieze geile opa kan zijn.


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Reticent schreef:
    Je kunt heel gemakkelijk liegen tegen elkaar, want ze komen er toch niet achter.

    Inderdaad.


    Hope goes lost but never dies.

    geen commetaar (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn allerbeste vriendin heb ik leren kennen via de computer. Ik ben dus pro. Ik ben al twee jaar bevriend met haar en ik denk dat er nog wel een paar jaar bijkomt. ^^


    Let the Night embrace you