• Ja ik ben koud ik ben nat!
    Ik had 3 paar sokken aan en schoenen! Alle 4 mijn ledematen alsnog bevroren!
    Ik heb nogsteeds amper gevoel in mijn vinger en moet zometeen terug de kou in om in de stad zo'n sleutelhanger te kopen voor school? Creap!
    Ben ik ook nog eens gevallen! En alsof dat nog niet erg genoeg is In de school ben ik gevallen!
    Ik glijd uit op mijn kleine hakje (cat)
    maar ik houd mezelf overeind. Zet ik vervolgens een stap BAM op de grond! ik sta op en loop door alsof er niks is gebeurt.
    Maarja het was in de grote aula, iedereen zag het!
    Jongens zaten mij heel kinderachtig na te doen, en zo'n laatstejaars bitch komt naar me toe en zegt; "Je bent gevallen!" Alsof ik dat nog niet wist hallo?! "Nee ik dacht dat het op de grond warmer was!"

    Ben ik eindelijk godverdomme thuis begint mn moeder al meteen tegen me te schreeuwen om like NIKS! En roept ineens dat mijn studiehouding gewoon echt heel slecht is! En dat roept ze wel vaker! Maar ze kijkt nooit op of om naar me als ik zit te leren ofzo!
    En ik haal goede punten, één keer een 5.5 en meteen houd ze er niet meer over op! **** It!

    En in de les werd ik helenmaal rood, want ja dan was dat weer zo'n kut spelletje. Als ik kijk, kijkt hij snel weg, als hij kijkt kijk ik snel weg! We zijn nu bijna 2 uur verder zie ik nogsteeds rood!

    En ik ben nu super sjaggie, en nu wil ik schrijven, en ik schrijf gewoon net n debiel! Er komt niks zinnigs meer uit!

    Heeft er nog iemand vandaag een kut dag? Dan voel ik me teminste neit alleen (cat)

    Owja; die gast waardoor ik nu rood zie, ik weert zijn naam nogsteeds niet! Ik dacht eerst Max of Stijn, blijkt het Joep te zijn -Honde/katten naam xd- Nee ook geen Joep How The Fack heet hij gvd! T_T

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 12:36 ]

    gister zei mijn nieuwe eco&mno leraar dat hij er vandaag niet was en dat mn lessen zouden uitvallen.
    dus dan had ik vandaag een vrije dag. maar vannochtend op de site stond niet dat het verviel en mn ma had school gebelt en zei dat hij er gewoon was dus móést ik naar school van mn ma.
    dus toen ik daar aankwam -30minuten te laat- was die man er niet en ging ik fxcking hard schelden en moest ik weer door die kutsneeuw terug naar huis.
    en morgen zou ik afspreken met mn vriendje, maar ik mag niet van mn ma. ;x

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 12:34 ]


    Smiling but close to tears.

    Ik ga elke dag dood van de rugpijn. Vandaag ook weer. Elke beweging doet verschrikkelijk veel pijn en ik kan dus bijna niks..


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zal me lijstje neerzetten..

    1: Word ik vroeg wakker gebeld door mijn moeder. Omdat ik zogenaamd had afgesproken had om kop koffie te doen.. Ik zei zo nou mam het is 8 uur in de morgen, kan dat ook niet in de middag? Zei weer erg boos.
    2: De hele morgen koppijn, omdt ik raar wakker werd.
    3: Dat me hond in me huis heeft gepoept gatver
    4: Dat het sneeuwt word ik al sjaggie
    5: Dat me verwarming het niet doet, dus nu heb ik een dikke jas aan.. xD
    Nou ik kan nog wel doorgaan.. xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    @Decoration; Oke nummer 5 is dus echt damn erg O_O het is hier 21 graden en heb het nog koud xd

    Tja, ik ben nu ziek en wordt door me moeder verzorgt. :>


    Don't dream your life, live your dreams.

    Och ja, het leven is zo zwaar. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Ooooh ik had ook zo'n dag vandaag. Echt serieus je kan niet eens normaal meer fietsen..:S Echt ik word die sneeuw nu al helemaal zat. -.-


    Ivar Oosterloo.