• ik vind hem gewoon echt stom iig :$

    ik weet niet of hier al een topic over was?:$

    Edit* Tom zingt best vaak mee (: *dat je hem echt hoort*

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 19:23 ]


    My heart is yours and so am I

    MAKEYOUMINE schreef:
    Iedereen klaagt terwijl ik de clip juist geweldig vind, van nu naar hoe het vroeger was. Past toch geweldig bij hun best of album? Ik snap niet dat mensen zeuren, ik vind hem echt leuk <3


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Je hoort nu tenminste dat bill een vent is. Sorry hoor, maar dit vind ik toch wel een van de beste nummers van ze.


    Ik ben gemeen xoxo

    Mensen, ze gaan heus niet stoppen.
    Luister toch eens goed: "Hey don't you know, we just begun"
    &
    "'till the sun don't shine, 'till the end of time.'"


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik hoor hier mensen dat ze bang zijn dat ze gaan stoppen.
    Maar ik denk dat deze clip zo is gemaakt omdat de release op cd van dit liedje op de best of staat en dat het daarom zo is gemaakt.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik hoor hier mensen dat ze bang zijn dat ze gaan stoppen.
    Maar ik denk dat deze clip zo is gemaakt omdat de release op cd van dit liedje op de best of staat en dat het daarom zo is gemaakt.


    Ja, en ook juist om te tonen dat ze nog lang niet klaar zijn, dat ze nú pas beginnen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik vind het wel een mooie video


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    Slegt, als altijd gwn

    Rooftops schreef:
    Mensen, ze gaan heus niet stoppen.
    Luister toch eens goed: "Hey don't you know, we just begun"
    &
    "'till the sun don't shine, 'till the end of time.'"
    Ja, ik vind het jammer dat mensen de clip niet begrijpen :'D.

    OT: Kirsten vind hem mooi (l).


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom zeurt hier merendeels dat je Tom hoort? Bill doet nog altijd de voorgrond van de zang. De achtergrond wordt sowieso negen van de tien keer ingezongen door Tom, Georg en Gustav. Tom zingt géén stukken solo of iets dergelijks. Het is echt Bill die je hoort, met ver op de achtergrond de andere drie gasten. Zo, einde discussie over dit onderwerp. :-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    Waarom zeurt hier merendeels dat je Tom hoort? Bill doet nog altijd de voorgrond van de zang. De achtergrond wordt sowieso negen van de tien keer ingezongen door Tom, Georg en Gustav. Tom zingt géén stukken solo of iets dergelijks. Het is echt Bill die je hoort, met ver op de achtergrond de andere drie gasten. Zo, einde discussie over dit onderwerp. :-)


    Soms ben je echt een irritante betweter Lisa 8D Je klinkt net als mijn moeder.


    Your make-up is terrible

    zotte clip

    MAKEYOUMINE schreef:
    Iedereen klaagt terwijl ik de clip juist geweldig vind, van nu naar hoe het vroeger was. Past toch geweldig bij hun best of album? Ik snap niet dat mensen zeuren, ik vind hem echt leuk <3

    Stripe schreef:
    Waarom zeurt hier merendeels dat je Tom hoort? Bill doet nog altijd de voorgrond van de zang. De achtergrond wordt sowieso negen van de tien keer ingezongen door Tom, Georg en Gustav. Tom zingt géén stukken solo of iets dergelijks. Het is echt Bill die je hoort, met ver op de achtergrond de andere drie gasten. Zo, einde discussie over dit onderwerp. :-)


    tom zingt wel in 1 liedje solo in begin van kampf der liebe,
    maar hij zingt het nooit live xx